Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

My first blog award - "Versatile Blog Award"

29.11.11



 Uuuuuu ce incantata sunt :D :D :D

   Am primit aseara de la Alexandra ( pe care o pup :*:*) premiul si sunt INCREDIBIL de entuziasmata si fericita si vreau sa ii multumesc foarte mult.


 Sincer nu ma asteptam, a fost o surpiza foarte placuta. E primul premiu pe care il primesc si sunt foarte mandra de el :D

Din ce am vazut la fete, in momentul in care este primit trebuie sa spun 7 lucruri despre mine si sa-l inmanez premiul altor 15 bloggerite.

7 lucruri despre mine:
  • Manac ciorba strecurata de cand eram mica;
  • Plang aproape tot timpul la filme (am plans chia si la Transformers 3, in momentul in care au vrut sa-l omoare pe Bumblebee :/ ) :D;
  • Sunt o persoana foarte puternica (nu fizic :D) desi nu par asa;
  • Am fost foarte bolnavicioasa cand eram mica;
  • Am facut o mica obsesie pentru oje;
  • Sunt destul de impulsiva (in ultima vreme incerc sa controlez aceasta problema);
  • Dupa ce am vazut un filmult pe Yotube, am vrut sa-mi cumpar o veverita, pentru ca mi se par Bestiale!
Ofer mai departe acest premiu urmatoarelor bloggerite:

O zi buna tuturor! V-am pupat :*:*