Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Remington goodies :)

18.11.11



  Hello fetelor! Ce poate sa fie mai minunat decat sa te trezesti cu pachet plin de bunatati adus de curier la usa ta? Probabil ca mai exista si alte lucruri minunate, dar pentru mine astazi a fost cel mai minunat moment :D
Acum o saptamana - doua am participat la concursul aniversar organizat pe blogul Cristinei, concurs sponsorizat de Remington si Lush. Din pacate nu am castigat, daaaaar Cristina ne-a dat o veste buna: Remington ne-a premiat pe toate! Am fost atat de bucuroasa la aflarea vestii si sunt singura ca nu am fost singura incantata. Intre timp am uitat ca trebuia sa primesc cadoul :)), iar azi mi-a sunat la usa curierul si mi-a inmanat pachetul (bine, nu mie, bunicii mele :D). Am stat si m-am tot uitat la el, ca la un ceva ce nu mai vazusem pana atunci, pentru ca nu-mi dadeam seama de la cine este :)). Intr-un final m-am gandit sa citesc pe punga (how smart am i, right?):D

Iata ce am primit:

  • Catalogul Remington Toama - Iarna 2011;
  • Perle - bratara si colier (bratara are doua bilute cu strasuri) pe care de-abia astept sa le port astazi;
  • Agenda si pix- superbe amandoua, deja am inceput sa le folosesc (pixul de o calitate foarte buna, la fel si agenda, chiar nu mi-a venit sa cred);
  • Etui plic farduri Remington (care imi place la nebunie ♥).
Vreau sa le multumesc Cristinei si celor de Remington pentru surpriza facuta :D


Update: Diseara imi recuperez pretiosul laptop, o sa poztez EOTD-ul de ieri si sper sa apuc sa fac poze la FOTD-ul de astazi!

Va pup si va urez o zi minunata!