Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Taaaaag Time: Palettes!

21.11.11




Hello!


Am imprumutat acest Tag de la Iulia Badita, sper sa nu se supere pe mine :) Nu am foarte multe palete, dar cam tot ce am folosesc cu drag, recunosc ca sunt cateva care imi lipses si sunt sigura ca anul asta cei doi Mosi o sa-mi aduca cam tot ce vreau :D (am fost destul de cuminte :D:D). mentionez ca am vrut sa le curat putin inainte de a le poza, dar din pacate, dupa ce am vazut pozele mi-am dat seama ca mai bine le lasam asa (imi cer scuze). Sa incepem:

1.  Avon True Colour - Purple Haze



2. Fm Mineral Eyeshadows - Silver Dust (s-ar putea sa nu fie considerata paleta :D)



3. Avon True Colour - Striped Camouflage



4. Erni Rose - Nr. 5 (???)



5. Revlon ColorStay - 03 Neutral Khakis



6. Collection 2000 - 14 Ametrine




7. Meis Cosmetics - 03



8. Elf - Luxe



9. Elf - Day 2 Night



10. And by baby - Coastal Scents  - 88 Color Eye Shadow Palette





Si daca tot suntem la capitolul palete, anul asta imi doresc de la Mosi urmatoarele :D (sa ii spune un mic wishlist :D)

1. Sleek - Bad Girl;
2. Sleek - Oh So Special;
3. Sleek - Original;
4. Sleek - Storm.

Daca bifez de pe lista doua palete din cele patru de sus anul asta, ma declar mai mult decat fericita :D

Va pup si va doresc o seara minunata! :*:*