Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Avon Luxe Lipsticks

16.1.15

Hey!

Oh lipsticks, oh great and wonderful lipsticks! Lipsticks that have waited for far too long to be shown and talked about here on my blog, but as I like to say, it's better late than never. Avon and I have a friendship relationship, the brochures are full of great deals and I like to spend my money on their products almost every month. There is diversity, the prices are more than ok and most of the products I have tried were great. Today I want to talk you about some of the lipsticks from the Luxe range, two beautiful red lipsticks, red being my favourite color when it comes to lipsticks.

Rujulete, rujulete! Rujulete care isi asteapta cumintele randul, cam de multicel, insa cum imi place mie sa zic, mai bine mai tarziu decat niciodata. Cu produsele de la Avon am o relatie stransa de prietenie, cataloagele sunt mereu pline de oferte tentante, iar eu aproape lunar imi achizitionez ceva de la ei. Diversitate este, preturi bune sunt, la fel si produse! Astazi vreau sa va vorbsc despre doua rujuri din gama Luxe, gama ce o are ca imagine pe Loredana Groza, doua rujuri in nunate de rosu, rosu fiind bineintele culoare mea preferata in materie de rujuri.
(unfortunately the artificial lighting I am using at the moment gave me a hard time again, the lipstick in shade Designer Red is not that orange and the packaging of the lipsticks is gold / din pacate lumina artificiala m-a pus in dificultate si de data aceasta, ambalajul este auriu, iar rujul in nuanta Designer Red nu este atat de portocaliu, veti vedea asta in swatch-uri)

Name / Denumire: Luxe lipstick / Ruj Luxe;
Where can I buy it from? / De unde îl pot achiziţiona?: Avon brochure / din brosura Avon;
Price? / Ce preţ are?: 19 lei (redus de la 29 lei)
Shades Available / Nuanţe disponibile: 18 shades available / 18 nuante disponibile 
Amount Cantitate: 3.6 gr.

I have only words of praise about the packaging (yes I admit that I like it a lot because it is gold and yes I do have a problem with gold things), I think it is elegant, looks like a high-end lipstick. It is made out of plastic, I don't know resistant the plastic yet, I haven't dropped it so far.

Despre ambalaj am numai si numai cuvinte de lauda (da, recunosc, faptul ca e auriu ma incanta foarte tare si da, am o problema cu auriul), mi se pare elengant, are un aspect de ruj high-end. Este realizat din plastic, nu stiu cat de rezistent este, pana acum nu l-am scapat pe jos deci nu ma pot pronunta. 

I had the luck receive two beautiful shades, shades that are totally me, I've admired them, I've been doing oh's and uh's and I wore them. Designer Red is a cream red-orange lipstick, very pigmented, super creamy with a shiny finish. It applies just wonderful! Stiletto Red is an intense red lipstick, but not that pigmented (I have to apply a lot of layers), it has gold shimmer particles in it, it has a creamy consistency and a shiny finish. Both of the lipstick have a fruity scent, not too strong and they don't taste like anything. Regarding it''s lasting power I would say about 2 hours applied in one layer and about 3-4 hours applied in two layers (and by that I mean: layer one, blot with a napkin and apply second layer).

Am avut noroc sa primesc rujul in doua nuante absolut divine si culmea total pe gustul meu, le-am admirat, m-am minunat si le-am purtat. Designer Red este un rosu-portocaliu in tub, fara sclipici, cu o consistenta foarte cremoasa si finish lucios. Se aplica frumos, este foarte pigmentat. Stilleto Red este un ruj rosu intens in tub, la fel de cremos ca si primul, cu particule aurii de sclipici, ofera un finish lucios. Spre deosebire de Designer Red aceste este mai slab pigmentat, am nevoie de mai multe straturi ca sa acopar aproape perfect buzele. Ambele rujuri am un miros fructat, nu e deranjat si nu am simtit niciun gust. In ceea ce priveste rezistenta lor pe buze as spune ca e undeva la 2 ore aplicat intr-un singur strat si undeva la 3-4 ore aplicat in doua (si aici ma refer la urmatoarea metoda: aplicat un strat, tapoteaza buzele cu un servetel, aplicat un al doilea strat).

(Designer Red on the left / in stanga - Stiletto Red on the right / in dreapta)

In the end I would like to mention that I wish that Stiletoo Red would have been more pigmented, I just think the shade in the tube is gorgeous,my advice to you is  if you what to buy a Luxe lipstick make sure you see some swatches before so that you know what you are getting.

Pe final pot spune ca mi-ar fi placut ca Stilleto Red sa fie mai pigmentat, mi se pare superba nuanta in tub, daca aveti de gand sa va achizitionati un ruj din aceasta gama incercati sa gasiti swatch-uri pe net ca sa va faceti o idee.

Have you tried the lipsticks from the Luxe Range? What do you think about them?

Ati incercat rujuruile din gama Luxe? ce parare aveti despre el?

Have a lovely day, many kisses :***

Va doresc o zi minunata, v-am pupat :***