Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

e.l.f Studio Blush - Blushing Rose

15.1.15



Hello!

It seems like soon every item in my makeup collection is going to be by e.l.f. :) Now you tell, what can I do when they are super affordable and have great quality? Obviously I haven't tried them all, but so far I liked everything I tried. The blushes from the Essential line (I think I've tried about 3 of them) were great, the HD cream blush from the Studio line is great (review) and now the time has come to try the powder blush from the Studio line, so, what's my opinion on it? You will find out in this blog post!

Se pare ca in curand o sa ajung sa am in colectia de makeup numai produse de la e.l.f. :) Spuneti-mi voi, ce pot face daca sunt super avatajoase la pret si foarte bune din punct de vedere calitativ? Evident ca nu le-am incercat pe toate, insa nu-mi aduc aminte sa fi dat pana acum peste un produs care sa nu-mi placa. Blush-uri din gama Essentials am tot incercat (cred ca vreo trei la numar), am fost multumita de ele, am incercat si blush-ul crema din gama Studio (review), am fost foarte multumita de el si acum a venit randul blush-ului pudra din gama Studio, oare s-a ridicat la masura asteptarilor mele? Veti afla imediat!

Where can I buy it from? / De unde îl pot achiziţiona?: iHerb.com eyeslipsface.com.ro /eyeslipsface.com / eyeslipsface.co.uk;
Price? / Ce preţ are?: $3;
Shades Available / Nuanţe disponibile: 11 shades available / 11 nuante disponibile;
Amount Cantitate4.75 gr.


The packaging is ok, it is made out of a hard plastic, easy to open, closes well. Inside we find a little mirror, to be honest I would have liked if the mirror was full sized, half of a mirror is not that helpfull.

Ambalajul este ok, realizat dintr-un plastic dur, se deschide usor, se inchide bine. Inauntru avem si o mica oglinda, sicera sa fiu as fi preferat sa fie o oglinda intreaga nu una pe jumatate pentru ca mi se pare ca e dificil sa te priveste pe bucati in ea.



I love blushes almost as much as I love lipsticks (and I love lipsticks A LOT), I don't own that many, but I do own a few, enough I have from where to choose from haha :)) I I really wanted a blush for autumn/winter so after I took a really good look at all of the available shades I decided to get it in Blushing Rose (on my wishlist I now have Candid Coral and Berry Merry). It's a shimmery blush, a rose shade with really fine gold glitter particles. The texture feels a little bit stiff and dry, I would have liked a creamier texture, but you can definitely work with it. It is on the sheer side, which I really like because I can work with the color, build it up as much as I want without having to worry that I will apply too much. It applies evenly, it is really easy to blend. Because of the fine gold glitter particles it gives a lovely glow you can skip applying highlighter. Regarding its resistance, I had no problem with it, it stays in place until I tool my makeup off. (I have used it here: New Year's Eve makeup look)

Imi plac blush-urile cam la fel de mult pe cat imi plac rujurile (si rujurile imi plac FOARTE mult), nu detin exagerat de multe, insa am suficiente incat sa am de unde alege haha :)) Mi-am dorit tare mult un blush pentru toamna/iarna si dupa ce am inspectat cu multa atentie nuantele pe care le ofereau cei de la e.l.f. am decis momentan sa il achizitionez in nuanta Blushing Rose (mai am pe lista doua: Candid Coral si Berry Merry). Este un blush sidefat, un rose cu particule foarte fine de sclipici. In ceea ce priveste textura mi se pare ca este putin cam dura, mi-ar fi placut sa fie mai fin, mai cremos, insa se poate lucra cu el fara nicio problema. Nu este un blush extrem de pigmentat de la prima aplicare, insa pentru mine acest lucru este un plus pentru ca in felul acesta stiu ca pot lucra cu el ca sa ajung la intensitatea dorita. Se aplica frumos, uniform. Datorita particulelor fine de sclipici ofera un glow foarte frumos astfel incat puteti sa sariti peste aplicare iluminatorului. Ca si rezistenta nu am avut probleme cu el, a rezistat de fiecare data pana la demachiere. (l-am folosit aici: Machiaj de Anul Nou)

Il recomand? Da, da cu siguranta, cred ca merita incercat! Ati incercat blush-urile acestea? Ce parere aveti despre ele? 

Using the code RUX029 on your order on iHerb you'll get $10 off your first order of $40 or more OR $5 off your first order less than $40. Of course you can use any affiliate code you want to get the discount. this post contains affiliate links. /  Folosind codul RUX029 beneficiaţi la prima voastră comandă pe iHerb de o reducere de 10$ dacă comanda este mai mare de 40$ sau de 5$ dacă comanda este mai mică de 40$. Bineînţeles că puteţi să folosiţi orice alt cod de afiliat pentru a obţine reducerea. Această postare conţine link-uri de afiliat.

Va doresc o zi minunata, v-am pupat :***