Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

20 Beauty Questions Tag!

18.11.13

Hello :D

So I'm starting the week with a tag, I usually like to do them on the week-ends, but today I'm a rebel (haha:D) so that's what I am posting :) I've seen the tag on Anda's blog (click on her name so you can read her answers), the questions were really interesting and fun so I thought this way you'll find out more things about me or maybe i will answer some of your questions regarding me (or there is a third option: nobody cares haha :D)

Încep săptămâna cu un tag și deși prefer să pregătesc acest tip de postari în week-end de data aceasta I'm a rebel (haha :D) și l-am pregătit pentru astazi :) Tag-ul l-am preluat de la Anda (click pe numele ei pentru a-l citi pe-al ei), mi-au plăcut întrebările și m-am gândit că poate în felul acesta mai descoperiți lucruri noi despre mine sau poate vă răspund la anumite curiozități pe care le-aveați în legătura cu mine :D (sau mai există și o a treia variantă: aceea în care nimănui nu-i pasă haha :D)


1. Is your hair naturally curly or straight? / Părul tău natural este creț sau drept?

Most of the time is pretty straight, I do get some waves occasionally.

E undeva înspre drept, observ câteva încercari de ondulare câteodata, dar în marea parte a timpului e destul de drept.

2. Do you dye it yourself or go to a salon? / Iți vopsești părul singură sau mergi la salon?

I am not dyeing it anymore, but when I used to I would always do it at home.

Momentan nu-l mai vopsesc, dar când obișnuiam să fac lucrul acesta întotdeauna mă vopseam acasa.

3. Do you wear the same hairstyle everyday, or do you change it? / Porți în fiecare zi aceeați coafură sau iți place să le schimbi?

I try to do a different hairstyle every time I have to go out, but sometimes if I really like a hairstyle I wear it a lot :D

Încerc să-mi schimb coafura cat des pot, mi se mai intamplă să am câteodată perioade în care să port aceeați coafură ori de câte ori ies :)

4. Do you do your own mani/pedi, or do you go to a salon? / Îți faci singură manichiura și pedichiura sau mergi la salon?

I do my mani/pedi myself, I could go and get a mani, but I could never go and get a pedi, the thought of someone getting near my toes with a nail clipper/scissors terrifies me :D

Eu singură de fiecare dată, la manichiură n-aș avea probleme, dar la pediuchiura n-aș sta locului, numai gândul că s-ar aproria cineva cu o forfecuță de degetele de la picioare mă îngrozește haha :D

5. How often do you change your nail polish? / Cât de des îți schimbi oja de pe unghii?

It lasts about three days on my nails, I usually get bored fast, but if it happens to be a design that I really like and worked really hard to do it, then I try to keep it longer :))

Cam o dată la trei zile, acum depinde și de manichiura, daca-mi place tare, tare mult încerc să o țin cât mai mult pe unghii :))

6. Do you polish your toes in the winter or only in the summer? / Îți pictezi unghiile de la picioare și iarna sau doar vara?

Only in the summer, I do take care of my toe nails in the winter, but I don't use nail polish.

Doar vara, iarna am grijă să am pedichiura făcuta, dar nu-mi "pictez" unghiile.

7. How long does it take for you to put on make-up? / Cât durează pentru tine să iți aplici machiajul?

It depends on: if I'm on a hurry, if I really feel like it, if it's a simple or complex makeup, I could say it takes me about 30-40 miutes if it is something pretty complex.

Acest lucru depinde de mai mulți factori: de cât de tare mă grabesc, cât chef am, ce fel de machiaj realizez, aș spune undeva în jur de 30-40 de minute dacă e oarecum complex.

8. What do you do first? Face or eyes? / Ce machiezi întâi? Ochii sau fața?

I always start with they eyes, I don't like to touch my face after I apply the face products.

Întotdeauna încep cu ochii dacă aplic fard pe pleoapă, nu-mi place să-mi mai ating fața după ce am aplicat produsele pentru față.

9. Do you collect make-up or just buy what you need when you need it? Colecționezi machiaje sau doar cumperi ce ai nevoie, când ai nevoie?

Right now I am buying only when I need something, I don't feel the need anymore to buy just to have them.

În momentul de față cumpăr doar când am nevoie, nu simt nevoia să mai adun produse doar de dragul de-a le aduna.

10. Do you do a full face of make-up everyday? / Aplici un machiaj "full face" în fiecare zi?

Nope, only when I have somewhere important to go.

Nu, doar atunci când e necesar, în restul timpului nu mă machiez.

11. Do you wear make-up when you're home alone or with the family? / Porți machiaj când ești singură acasă sau în familie!

I do wear makeup when we have family get togethers, but when I am at home just with my family I don't wear makeup.

Mă machiez dacă avem un eveniment de sărbătorit în familie acasă, în restul timpului nu mă machiez.

12. Will you leave the house without make-up? / Ai pleca din casă fără machiaj?

Yes, even though I have skin issues I don't have a problem with not wearing any makeup.

Da, n-am probleme de genul.

13. How many high-end products do you have? / Câte produse high-end deții?

0, to be honest I don't really care that much about the company that produces the product, I can't think of a high-end product that I really want and I like to invest money in other things (like the lens that I really want :D)

0, sinceră să fiu nu pun foarte mare preț pe firma, nu există momentan un produs high-end pe care să mi-l doresc foarte mult și prefer să investesc banii în altceva. (de exemplu: în obiectivul pe care mi-l doresc haha :D)

14. Do you plan your OOTD every night or you decide when you get dressed? / Îți plănuiești outfit-urile de seara sau te decizi pe moment?

Yes, If I don't do it I know it will seem like I have nothing to wear in the morning and I will be super pissed and late :D

Le pregătesc de seara, altfel e haos, trebuie să stiu exact cu ce ma imbarc și să și probez înainte dacă nu am mai purtat combinația respectivă.

15. How tall are you? / Ce înălțime ai?

5'8''

1.73.

16. Do you speak any foreign languages? / Vorbești vreo limbă străina?

Yes, english :)

Da, limba engleză :)

17. Do you keep a list of products to try or do you see other posts?Păstrezi o listă cu produsele pe care vrei să le încerci sau te uiți la alte postări?

I don't keep a list beacause I always forget to make one, but I do enjoy those kind of posts.

Nu țin o lista (pentru că uit tot timpul să o fac), dar mă uit la astfel de postări.

18. How did you come up with your blog name? / Cum ai inventat numele blogului?

I have no idea, I can't remember, but I love it and I wouldn't change it for the world.

Asta este o întrebare la care habar ce să răspund, efectiv nu-mi mai aduc aminte, dar îmi place tare mult și nu mi-as dori alt nume pentru blogul meu :D

19. What's your favorite color? / Care este culoarea ta preferată?

I like neutral colors.

Îmi plac culorile neutre.

20. Do you swear? / Injuri?

Not in public, but I do swear when I hit myself, I know it's not nice, but it does happen.

Nu în public, dar înjur, mai ales atunci când mă lovesc, știu că nu-i frumos, dar câteodată îmi scapă :/

I hope you enjoyed reading my answers, I invite you  to answer these questions on your blog or in a comment, if you answer on your blog don't forget to leave a link, I would love to read your answers :D

Sper că v-a facut plăcere să citiți răspunsurile mele la aceste întrebări, vă invit și pe voi să preluați tag-ul. Ca întotdeauna îmi puteți lăsa link-ul către tag-ul vostru într-un comentariu sau dacă nu aveți blog puteți raspunde la ntrebari direct printr-un comentariu :D

Have a lovely evening, many kisses :***

Vă doresc o seară minunată, v-am pupat :***