Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Girls day out

13.11.13

Heya! :D

Saturday was aweeesome!!!!! ♥ I've waited really anxiously for the week-end to come, especially for Saturday because I knew we are going to have so much fun, so I met up with: Dorina and Cristina (the awesome girls from Another Side of Me), I had the pleasure to meet for the first time Laura (she is one of the sweetest readers I have, she lives pretty far away from here, she also brought me a beautiful gift which I am really thankful for :D) and Julie (I love her style, she should really start blogging again :D). We don't really need reason to meet-up, but this time we wanted to go to Makeup Fest (a makeup fair), we went in, did a little bit of looking and got out. It was really crowded, the place was small and to be honest I didn't find the discounts to be so appealing (I wasn't looking for something in particular . Luckily it as a beautiful day that day so we went for a walk, we got Boba, I really wanted Laura to try it while she was here, I hope she liked it :) Before we parted we did a brief photo shoot, I just had to show you my outfit :)

Ziua de sămbătă a fost una plină de evenimente, o zi pe care am așteptat-o cu mult entuziasm: m-am întâlnit cu Dorina și Cristina (grozavele fete de la Another Side of Me), am avut plăcerea sa le cunosc pe Laura (una dintre cele mai drăguțe cititoare ever, venită de departe, care m-a surprins cu un cadou minunat :D) și pe Julie (al cărui stil il admir, sper să se apuce din nou de blogging :D). Nu trebuie să avem neapărat un motiv pentru a ne întâlni, dar de data aceasta am hotărât să mergem împreuna la Makeup Fest, am intrat, am văzut, am plecat. Foarte aglomerat, foarte mic spațiul și sinceră sa fiu pe mine reducerile nu m-au impresionat (nu căutam oricum ceva anume). Am avut noroc de o zi foarte frumoasă așa că am plecat să ne plimbam, Boba a fost prezentă, am vrut nepărat ca Laura să o încerce, sper că i-a placut :) Înainte să ne despărțim am facut și o scurtă sedință foto, trebuia să vă arăt ținuta pe am purtat-o :)


Ever since I saw boots I knew I was going to wear them with my beautiful leather skirt :D I love the combination, I've been wanting a pair of high knee boots for years now. I also wanted to mention that you don't have to be tall to wear high knee boots you can rock them even if you are short, you just have to find the perfect pair for you (check Heather Panattiere she's only 5'2 and she's rocking them).

De când mi-am comandat cizmele am știu cu ce vreau să le port, cu fusta mea de piele bineînțeles :D Îmi place tare mult cum arată combinația, visez la o pereche de cizme ca acestea de multă vreme :) Voaim neapărat să menționez că nu trebuie să ai picioare de 1 metru că să le poți purta și să iți stea bine cu ele și fetele mai micute de statură le pot purta cu succes, important este să gasiți perechea care să vi se potrivească (check Heather Panattiere care masoară 1.58 :D)




I went to a makeup fair to buy knuckle rings from H&M haha :)) I have an obsession with these type of rings ever since I saw Rihanna wearing them (I'm not wearing them because Rihanna is, I am wearing them because I like them a lot :D), I ordered some from ebay, but the quality wasn't amazing, these ones are pretty awesome and they were cheap (about 5$).

Am plecat la un târg de makeup ca să îmi cumpăr inele de la H&M :)) Obsesia mea cu acest tip de inele pe care habar n-am cum să le numesc în româna (toate denumirile care-mi trec prin cap acum nu suna atat de bine) a început de când le-am vazut la Rihanna (a nu se înțelege că le port doar pentru că le poartă Rihanna, le port pentru că-mi plac tare mult :D) mi-am comandat la început câteva de pe ebay, dar n-au fost foarte grozave din punct de vedere calotativ, astea de la H&M sunt bestiale și-au costa și foarte puțin (17 lei).


I'm very pleased with my high knee boots, I loved them so much that I didn't even care they're a size bigger than what I normally wear (they didn't have my size), luckily the size is actually ok, but they are little bit wider, but that's not a problem for me :))

Sunt foarte mulțumită de cizme, mi-au placut atât de mult încât mi le-am comandat cu un număr mai mare (nu aveau numarul meu), din fericire nu-mi sunt mari însă îmi sunt puțin largi, dar asta nu-i o problema pemtru mine :))
Coat / Pardesiu: Orsay SH;
Sunglasses / Ochelari de soare: No Name;
Bag / Geantă: No Name;
Shirt / Camasă: No Name;
Skirt / Fustă: Fusta Stradivarius Arath Black;
Boots / Cizme: Cizme Tally Weijl Leme Black;


From left to right: Julie, Dorina, Laura, Cristina and me :D / De la stânga la dreapta: Julie, Dorina, Laura, Cristina și eu :D


(The girls are amazing ♥ / Sunt minunate fetele!!! ♥)

Ah și voiam să vă mai anunț că cei de la Kurtmann au reactualizat stocul la peste 300 de modele Pimkie, daca aveați ceva pe lista de cumpărături și nu vă găseați masura, acum e mometul să verificați din nou :D

*această postare conține link-uri de afiliat*



Have a lovely day, many kisses :***

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat!