Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

The Procrastinating Beauty Blogger Tag

3.11.13

Heya! :)

If it's the week-end you know what time is no? Taaaag timeeee haha :D I've been trying to write this post from the beginning of this month, but something always happened and I couldn't find the time to do it. I've seen this tag on Simona's blog All That Beauty,  I wasn't nominated to do it, but I really liked her post and the questions so I auto nominated myself :))

Dacă e week-end atunci cu siguranța e timpul pentru un tag pe blog :)) De pe la începutul lunii vreau să scriu această postare, dar de fiecare dată a aparut altceva și n-am apucat până acum. Am aflat despre acest tag de pe blog-ul Simonei All That Beauty, n-am fost nominalizată, dar mi-a facut plăcere să citesc răspunsurile ei, mi-au placut întrebarile așa că m-am autonominalizat haha :D

1. Name a beauty regimen that you rarely do. / Numește o etapă de înfrumusețare pe care ar o îndeplinești.

I don't use face masks, I would like to use one once or twice a week, but I always forget about them or I am too tired to use one and always say I'll use one next time, but of course I won't :))

Nu folosesc maști pentru ten, mi-ar fi placut să mă rasfaț cu una sau două măsti pe săptămână, dar mereu de ele sau sunt mereu prea obosită atunci când vreau să le aplic și-mi zic că le aplic data viitoare, ceea ce evident nu se întâmplă :))

2. Is washing your burshes something you do regulary? / Iți speli pensulele de machiaj cu regularitate?

Yes, I wash my eye shadow brushes after every use except the one I use to apply the highlighter on my brow bone (I wash it once a week). I wash my face brushes every week and my I wash my beauty blender once every two uses. They always have to be clean or else I can't use them.

Da, pensulele pentru ochi le spăl de fiecare dată după ce le folosesc, mai puțin pensula cu care aplic iluminatorul pe arcadă (pe aceasta o spăl o dată pe săptămână). Pensulele pentru fața le spăl o dată pe săptămână, iar beauty blender-ul o dată la două utilizări :D Trebuie sa fie mereu curate, altfel nu pot să le folosesc.

3. How long will you last with chipped nail polish? / Cât timp reziști cu ojă sărita de pe unghii?

If I am away from home I can't do anything until I get home to remove the nail polish, I don't like chipped nail polish. I do change my nail polish very often so it doesn't really has time to chip :)

Dacă mă aflu pe stradă rezist cu ea până ajung acasă, apoi o șterg, nu-mi place să am oja sărită. Oricum nu prea are timp să sară pentru că îmi schimb oja foarte des :)

4. How long will you put off buying/replacing a beauty product, even if you need it? / Căt timp poți amăna cumpărarea/recumpărarea unui produs de beauty, chiar dacă ai nevoie de el?

I usually buy them before I use up the ones I have (I am talking about my skin care products), I can't really live without them.

Deobicei le cumpăr înainte să se termine (mă refer la produsele pentru îngrijirea tenului), nu-mi place să raman fără un produs de care am nevoie. 

5. What is your worst beauty habit? / Care este cel mai rău obicei de beauty?

I always have my hands all over my face and pop my pimples :/ I would really like to stop doing this :(

Stau toată ziua cu mainile pe fața și zgărmănesc tot ce simt nu e la locul lui, nu-mi las nici coșurile în pace :/ Încerc să nu mai fac asta, dar nu prea reusesc :(

6. Name something non-beauty related that you put off doing all the time. / Numește un lucru nelegat de frumusețe pe care îl amâni mereu.

I like to put off things that I find to be really complicated, I find millions of reason not to do them, which I know it's stupid because I still have to do them :))

În general când dau de un lucru care mi se pare complicat de făcut încerc să-l aman căt mai mult, găsesc tot felul de motive, deși nu-i logic pentru că tot trebuie să-l fac :))

7. When going out somwhere, do you leave getting ready to the last minute? / Cănd te pregătești să mergi undeva, lași aranjarea pe ultima sută de metri?

Never, I always try to be ready on time (I take about an hour or an hour and half to do my hair and makeup), most of the time I am running late, but that's a whole another issue :)

Niciodată, de fiecare dată îmi programez timpul în așa fel încat să am timp să imi coafez parul și să mă și machiez, că reusesc eu de fiecare dată să fiu în întârziere din cauza asta, asta e alta problemă :)

8. Can you commit to spendings bans? / Poți să iți pui interdicții referitoare la cheltuieli?

Yes, I have no problems with spendings bans, now I am very careful on what I am spending my money on.

Da, n-am absolut nicio problemă cu interdicțiile referitoare la cheltuieli, ba chiar de o bună perioadă de timp sunt foarte chibzuita cu banii pe care ii am.

9. How organized is your make-up and nail polish collections? Cât de organizate sunt colecțiile tale de oje și machiaj?

Everything in my life has to be organised or else I can't function right. I have all of my nail polishes on shelves where I can see them and I keep my makeup products in a very cute box that I got from ebay.

Totul în viața mea trebuie să fie organizat, altfel nu pot să funcționez. Ojele sunt aranjate dupa firma și stau frumos la vedere pe două rafturi, iar toate produsele de machiaj pe care le folosesc au locul lor într-o cutiuța foarte frumoasă pe care am cumparat-o de pe ebay.
New Eco Clean Up Makeup Desktop Container Storage Box Organizer Case 9 Rooms

If you would like to do this tag tag on your blog or if you would like to answer in a comment I would love to read your answers :D

Vă invit pe toate să preluați acest tag și sa-mi lasați link-ul sau dacă nu aveți blog îmi puteți raspunde printr-un comentariu, de-abia aștept să citesc răspunsurile tuturor :D

Have a great day, many kisses :***

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***