Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Delicate Glam

15.11.13

Hello! :D

The mani I had prepared for last week was a total fail, the color I used wasn't showing up in photos the way it looked on my nails (I tried everything I could think of, no result), it was a beautiful color, but unfortunately I had to abandon the idea of posting it on the blog. For this week I have a pretty awesome mani to show you (or so I think it is pretty awesome :D), a feminine and sparkly mani that will make you want to stare at your nails a lot (it happens to me all the time haha :)) 

Manichiura pe care am pregatit-o pentru săptămâna trecută a fost un mare fail, aveam o ojă tare frumoasă pe care voiam să vi-o prezint, însă din păcate o culoare avea pe unghii și alta în poze (am facut tot ceea ce mi-a stat în putință ca să o fac să arate ca pe unghii, însă din păcate n-am reușit), așa că am abandonat ideea de a o mai posta pe blog. Pentru săptămana aceasta v-am pregatit o altă manichiură, o manichiură feminină și strălucitoare menită să ia ochii tuturor haha :D 




 Products used Produse folosite: 

  •  Nail polishes / Oje: Flomar 356 și Flormar 21, p2 last forever 130 lovely moment, Sephora purple jewelry, Kallos 3in1 shine base coat/top coat.
  • FRONTCOVER gold glitter;
  • gold tape.
 I didn't come up with this idea, I was inspired by this picture / Ideea nu-mi aparține, m-a "lovit" inspirația după ce-am văzut poza aceasta:
(I would really like to credit the author of this mani, but unfortunatelly I could't find him/her / tare mult aș vrea să știu cui ii aparține ca să pot menționa lucrul acesta, din pacate n-am gasit nimic pe net despre autoarea manichiurii)

Have a lovely day, many kisses :***

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***