Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Delicate

23.11.13

Hello :D

Yay! Finally 400 blog posts, I'm so excited :D This past week I've been working on my makeup assignments (unit B is great), I promised I was going to show you more pictures of my work so here is the first makeup look that I had to do, I also did a tutorial on how to achieve this smokey eye, I thought maybe some of you were interested in seeing how I did it :) I'm very pleased with the result, I did spend a little bit more time than usual blending and making sure everything looks perfect and while doing that I finally discovered how to do the perfect eyeliner shape for my eyes, now it takes me minutes to do it, before it took me ages haha :D

Yay! Postarea cu numarul 400 :D Muncesc cu spor la machiajele pentru workshop-ul de makeup pe care il urmez și cum v-am promis că am să vă arăt mult mai multe poze, iată că astazi vă prezint primul machiaj pe care l-am realizat, am facut și-un mic tutorial, m-am gândit că poate sunteți intereste să vedeți cum l-am realizat :) Sunt foarte mulțumită de machiaj, am petrecut mult mai mult timp decat deobicei la realizarea lui și cu ocazia asta am descoperit și cum să-mi fac linia perfecta de eyeliner pentru forma ochilor mei, acum nu mai stau să mă chinui minute-n sir, imediat le trasez și sunt tare mulțumită de rezultat :)



         Am aplicat primer si baza pe toata pleopa superioara;

         I applied a primer and a base on my entire upper lid;

          Am aplicat culoarea 1 pe aproximativ toata pleoapa superioara;

          I applied color 1 on almost the entire upper lid;

          Am aplicat culoarea 2 in coltul intern al ochiului;

          I applied color 2 on the inner corner of the eye and on a small portion of the upper lid;

          Am aplicat culoarea 3 in pliul ochiului cat si in coltul extern ;

          I applied color 3 in the crease and the outer corner of the eye;

          Am aplicat culoarea 4 in pliul ochiului cat si in coltul extern am avut grija sa nu trec complet peste culoarea 3;

          I applied color 4 in the crease and on top of color 3 making sure color 3 still peaks through;

          Am aplicat culoarea 2 pe arcada cat si pe un sfert din pleopa inferiora;

          I applied color 2 on the brow bone and on ¼ of the lower lid;

         Am aplicat culoarea 5 pe ¾ din pleoapa inferioara de la coltul ochiului extren catre cel intern.

          I applied color 5 on the lower eyelid blending it with color 2.






Products used / Produse folosite:
I can't wait to show you the other makeup looks that I've done and to talk about unit B :D

De-abia aștept să vă arat și celălate machiaje pe care le-am realizat și să vă povestesc despre unitatea B :D

Have a great day and a beautiful week-end, many kisses :***

Vă doresc o zi minunată și un week-end superb! V-am pupat :***