Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

QC Makeup Academy - Pro Makeup Workshop - Unit A Review

11.11.13

Hello :D

I don't know if you remember, but I was announcing about two months ago that I am a student, I'm taking an online makeup course - Pro Makeup Workshop with Nathan Johnson, I have finally finished unit A, woohoo! Yes I know it took me ages, I really have a problem with time management, but I promised myself that from now on I will be more organised and I will actually do this :) Today I am going to tell you about my experience with the first unit of the Pro Makeup Workshop, I must say that I was intrigued by the idea of an online makeup course and I'm sure some of you were also so let's begin :D

Nu știu dacă vă mai aduceți aminte, dar vă anunțam în urmă cu mai bine de doua luni de zile că am început un curs de makeup online, iată că în sfârșit am reușit să finalizez prima parte a worskshop-ului susținut de makeup artistul Nathan Johnson. Da, mi-a luat o veșnicie, dar am luat măsuri în ceea ce privește gestionarea timpului de acum incolo, mi-am propus să fiu mult mai organizată și sper să reușesc să fac asta :)  Astăzi o vă povestesc despre experiența mea de pană acum cu acest workshop, am fost foarte curioasă în ceea ce priveste acest curs online și sunt sigură că multe dintre voi au fost la fel de curioase ca și mine așa că haideți să începem să povestim :D

The workshop is divided in three units and for very unit you'll have: a course guide  a colored guidebook and a CD, you are going to need all of them.
The course guide includes a brief summary about the workshop, everything you need to know about the online student center, how to complete your assignments, how to choose your models, how to photograph your assignments and a message from Nathan. You also have a list of your assignments with a check box next to them so you can check after you finish each one, this way you won't forget where you were at or what's left to do.
The colored guidebook includes everything you need to know about the makeup looks you are going to do, photos from the video with info on what you have to do and also tips.
The CD includes videos of the makeup looks and I know you are going to ask me if they are similar with the video that makeup artists do on YouTube, I am going to say yes, but you get the feeling the video it is addressed to you, let's say the videos have a more personal feeling to them and also you get a lot of tips and tricks.
Unit A includes: makeup for the limelight (female/male), eyebrows (simple enhanced/well defined) and eyeliner (cat eye, for the runway, makeup for the runway). I got an A for this unit (wooohooo! :D), but that doesn't mean everything was perfect, I had my mistakes, but the ideas were good and everything was nicely executed.

Workshop-ul este alcătuit din trei părti, pentru fiecare parte aveți: un ghid, o carte color și un CD, vă veți folosi de toate cele trei materiale pe perioada cursului.
Ghidul conține o mică introducere despre workshop, absolut tot ceea ce trebuie să știți despre centrul online al studenților, cum să rezolvați temele, cum să alegeți modele pentru machiaje, cum să fotografiați machiajele, cum să salvați temele și un mesaj de la Nathan. Apoi aveți o listă cu toate temele din unitatea A a cursului pe puteți să le bifați în momentul în care le terminați, asta ca nu cumva să uitați unde ați rămas sau ce mai aveți de făcut.
În carte gasiți tot ceea ce trebuie să știți despre tipurile de machiaj pe care trebuie să le realizați în unitatea respectivă, poze din timpul videoclipului însoțite de scurte explicații cât și sfaturi prețioase.
CD-ul cuprinde tutorialele video, sunt singură că o să mă întrebați dacă sunt asemănătoare cu tutorialele makeup artiștilor de pe Youtube, o să vă raspund că da, dar atunci cand le priviti aveti sentimentul vi se adreseaza vouă, este mult mai personală experiența și sunt mult mai detaliate.
Unitatea A cuprinde: machiaj pentru televiziune (femeie/barbat), sprâncene (cat mai naturale/bine definite), eyeliner (cat eye, eyeliner pentru podium și un machiaj complet pentru podium). Am absolvit aceasta unitate cu calificativul A (wooohooo! :D), dar asta nu înseamnă că nu am avut unele mici greșeli, ideiile au fost bune, au fost doar câteva mici greșeli de execuție :)



1) Makeup for the limelight - makeup for TV actors, so you have to keep it nice and simple, don't overdo things. On the female model it wasn't a good idea to highlight the inner corner of the eye because you normally don't have that area naturally shinny, this was the only mistake I did in this makeup. For the male makeup everything is really simple: concealer or foundation and a powder (if the male has blond eyelashes you should use mascara). I was very proud of the male look, Nathan said I did an awesome job.

1) Machiajul pentru televiziune - și aici mă refer la machiajul pentru actorii din seriale. Ideea de baza a acestui machiaj este să fie cât mai natural, să pună în valoare trăsăturile, făra a se exagera. Obsesia mea pentru strălucirea colțului intern al ochiului m-a costat de data aceasta, nu-i nimic natural în a avea fard metalizat/cu sclipici în zona aceea, aceasta a fost singura greseală pe care am facut-o în acest machiaj. Machiajul pentru barbați e foarte simplu: fond de ten sau corector + pudra (în situația în care actorul are genele blonde se adaugă și rimel pentru a îi evideția genele). Acesta a fost cel mai apreciat machiaj și eu am fost foarte mulțumită de munca mea.

2) Eyebrows (simple enhanced/well-defined) - the simple enhanced brow must be as true to your natural brow as it can be, fill them in, but you must not be able to see the product. That was a problem for me because I like to do well-defined brows on myself and they both looked pretty much the same haha :D The well-defined brows were super ok :)

2) Sprâncene (cât mai naturale/bine definite) - în ceea ce privește prima parte, sprâncenele cât mai naturale trebuie să fie cât mai naturale :)) Umplem golurile (dacă este cazul) și avem grija ca produsul pe care-l folosim să nu se observe. Aici am avut iar o problemă, mie-mi plac sprâncenele cât mai bine definte și mi le fac așa de o bună perioadă de timp, așa că pentru mine noțiunea de sprâncene cât mai naturale îmi e cam necunoscută :D La sprâncenele bine definite era foarte puțin probabil să gresesc, le-am facut exact așa cum mi le fac atunci când ma machiez și au ieșit foarte bine.






3) Eyeliner (cat eye, for the runway and makeup for the runway)  - even after all these years of playing around with eyeliners and gel liners I still have issues with them, my eyes have slightly visible different shapes and so it is very hard for me to try to achieve a perfect cat eye. This time I was pleased with the result, Nathan said it looks great. For the runway eyeliner I could do whatever I wanted: two-tone, three-tone, ombre, two-tiered or fantasy. I chose to do a cut crease, I had some problems here, I was using a pencil and because of that it looks a little bit unpolished, I should have used a creamy gel liner, but mine dried up :/ The makeup for the runway was a little bit too much and also it was time-consuming and when you're doing makeup for the runway you don't always have that much time, I wasn't that pleased with the result, I know I could have done better, but you learn from your mistakes :)

3) Eyeliner (cat eye, eyeliner pentu podium, machiaj pentru podium) - aș putea spune că și dupa atâția ani de exersat încă mai am probleme în aplicarea eyeliner-ului, asta în mare parte pentru că exista o diferență vizibilă între ochii mei și atunci îmi este dificil să nimeresc cele două codițe de fiecare dată. De data aceasta am fost mulțumită, Nathan m-a felicitat, a spus ca arata bine. Din cat eye ne ducem către eyelinerul pentru podium și aici erau mai multe variante dintre care puteam alege: 2 culori, trei culori, ombre, două codițe sau fantezie. Eu am ales un cut crease care recunosc că m-a pus în dificultate, asta și pentru că am ales să-l fac cu un creion și aveam nevoie de un eyeliner mult mai cremos, a fost un pic nefinisat din cauza aceasta, dar forma a iesit destul de bin. Machiajul pentru podium a fost o continuare a cut crease-ului, aici nu am fost inspirata și am realizat un machiaj prea puternic a carui realizare lua ceva timp, n-are nimeni timp de pierdut cu un astfel de machiaj când e vorba de prezentări de moda, m-aș fi putut descurca mai bine aici, dar din greșeli învăț :)



When I finished all of my assignments, I logged into my account uploaded them and clicked submit :D You will receive an audio review (mine came super fast in about two or three days) and yes Nathan is the one that is talking to you, so I was so, so nervous I couldn't even play the audio :)) It's an honor for me to know that a great makeup artist looked at my work and told me exactly what was good, what was not that great and what I have to do to improve my work.

În momentul în care am terminat Unitatea A m-am logat pe contul meu, am uploadat toate temele și le-am trimis. Raspunsul îl primiți sub formă audio (a venit în maxim două sau trei zile) și cel care vă vorbește este chiar Nathan Johnson, am avut foarte multe emoții de cand am dat play pănă la sfârșit, e o onoare pentru mine ca un mare makeup artisit să îmi analizeze munca și să îmi ofere sfaturi prețioase :) 

I really thought that unit A was going to be very easy, but I was actually wrong, I have still have to practice a lot and I will do that as often as I can. I'll start unit B on Monday and I'm really, really excited for this unit because i get to play with two types of makeup that i absolutely love: smokey and pin up. I'll have my second review up as soon as I receive my grade and my review :) (I'll promise I'll have more pictures next time :D)

Deși am avut impresia că Unitatea A o să fie cea mai ușoara dintre toate trei, mi-am dat seama că nu a fost chiar așa, am realizat că e nevoie de foarte multă practică și o să exersez cât de des am să pot. De luni mă apuc de Unitatea B și sunt tare încântată pentru că o să mă joc cu două tipuri de machiaj pe care le îndrăgesc tare mult: smokey și pin-up. O să revin cu impresii imediat cum îmi primesc review-ul cât și nota :) (promit și mai multe poze data viitoare :D)

For any information about the academy and the makeup courses they offer don't hesitate to contact them: info@qcmakeupacademy.com.

Pentru orice informații despre academie căt și despre cursurile pe care aceasta le ofera, nu ezitați să îi contactați:  info@qcmakeupacademy.com

Have a lovely evening, many kisses :***

Vă doresc o seară minunată, v-am pupat :***