Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Avon Infinitize Mascara

21.11.13

Hey! :)

Me and my mom use to share the space where we were keeping our makeup products, when I decided to move mine somewhere else I forgot to check the mascaras to see what needed to go, we had like 10 mascaras and all of them should have been thrown away a long time ago, I guess I liked seeing them there haha :D I wanted something from Avon so we decided to get new mascaras also, so this is how I ended up using and really liking the mascara I'm reviewing today :D

Pentru că o bună perioadă de timp mi-am ținut produsele de makeup în același loc cu mama, atunci când le-am mutat "domiciliul" n-am mai apucat să fac curat și printre rimeluri așa că ajunsem să avem vreo 10, 10 rimeluri pe care nu le mai folosisem de ceva vreme, erau doar de decor :) Am decis că e timpul să ne cumpăram altele, având un catalog Avon la îndemana ne-am ales produsele pe care le voiam și așa am ajuns să folosesc și să îndrăgesc rimelul despre care o să vă vorbesc astăzi :D

Name / Denumire: Avon Infinitize Mascara;
Where cand i buy it from? / De unde îl pot achiziţiona?: Avon;
Price? / Ce preţ are?: 8$29 lei;
Amount Cantitate: 10ml;

I'm a sucker for packaging, what can I do? :D I love the packaging this mascara has, a lovely orange color with gold glitter ♥ I was a little bit worried about the brush (I have problems with silicone bristles, they never comb through my lashes), but I was impressed after I tried it, because the brush has different sized bristles they coat every single lash perfectly, even on my lower lashes without making a lot of mess. The color is very intense, I'm glad it has a drier consistency, it dries really fast after I apply it and it stays put from the moment I apply it until the moment I take it off :D For me it does what it says it can do, I like the volume it gives to my delicate lashes. It removes easily, there is no need to insist a lot. I would repurchase it even if i had to pay the full price :)


De cum am văzut produsul, ambalajul a fost primul care mi-a atras atentia, e foarte frumos, portocaliu cu sclipici auriu, I'm a sucker for pretty packaging, ce pot să fac? Haha :D Deși îmi făceam oarecare griji în legătura cu periuța de silicon (v-am mai spus că nu mă înțeleg bine cu ele, nu trec perii așa cum aș vrea eu printre gene) de data această sunt impresionată, datorită faptului că are peri de diferite dimensiuni reușesc cu ușurință să aplic rimelul exact așa cum îmi doresc, inclusiv pe genele de jos, fără să fac prea multă mizerie :) Culoarea este foarte intensă, îmi place că nu are o consistență lichidă, se usucă foarte repede din momentul aplicării și stă la locul lui de dimineață pănă seara. Din punctul meu de vedere face ceea ce promite, ofera un volum foarte frumos genelor, cel puțin genelor mele foarte firave :D Se demachiază ușor, nu e necesar să insist foarte mult. Sunt foarte multumită de el, l-aș reachiziționa și la pretul de 29 de lei.

mascara, avon, infinitize,
(First row: without mascara; second row: with one coat / primul rând: fără rimel; al doilea rând: un strat)

mascara, avon, infinitize,
(Two coats / două straturi)

Have you tried this mascara? Did you like it? :)

Ați încercat rimelul? Cum vi s-a părut? :)

Have a lovely evening, many kisses :***

Vă doresc o seară minunată, v-am pupat :***