Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Noutati de Craciun de la Yves Rocher

6.11.13

Hei! :D

Entuziasmul meu pentru sărbătorile de iarnă ce se apropie cu pași repezi crește pe zi ce trece, n-aș putea să descriu în cuvinte cât de fericită sunt în perioada respectivă, cred că nici atunci când eram copil nu eram atât de entuziasmată ca acum :) Bineințeles că sunt atrasă de absolut orice are legătură cu această minunată perioadă, în special de minunatele noi "hainuțe" ale produselor cît și de produsele în ediții limitate cu mirosuri care mai de care delicioase menite să mă aducă în pragul falimentului :)) Anul acesta Yves Rocher lansează in ediție limitată de Craciun, următoarele minunate produse:
Cacao si Zmeura
Cacao si Fistic

Si pentru iubitoarele aromei de vanilie și nu numai, Yves Rocher vine în întâmpinarea lor cu o noua colecție cu o aromă sublimă: Les Plaisirs Nature Vanilie. O colecție care pe mine mă încântă foarte mult (eu și obsesia mea pentru vanilie), aveam de gând să-mi cumpar apa de toaletă cu miros de vanilie, dar acum cu siguranța am să-mi comand apa de toaletă din noua gamă pentru mirosul mult mai intens ♥ (nu poți niciodată să mirosi a prea multă vanilie :D)


Les Plaisirs Nature Vainilie

*aceasta postare contine link-uri de afiliat*

Ia spuneți-mi, ce anume vă face cu ochiul? :D

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***