Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

La Roche-Posay Effaclar Duo

26.11.13

Hey :D

I don't know why sometimes it takes me ages to write about a product :/ I have tried a few dermatocosmetics since my acne journey started, most of them promised to cure acne or to keep it under control, but I have never seen results using them so I kind of lost hope in these products along the way (my dermatologists recommend them and I did a lot of tests too to see if it is not a hormonal problem). I was skeptical on the Effaclar product range (I did try the cleansing gel also, I will review it soon), but I decided to try the cream after I read a lot of positive reviews. I know many of you wanted to know my experience with this product so today I am going to talk about it.

Nu știu de ce câteodata îmi ia luni de zile să scriu despre un produs :/ Am mai încercat de-a lungul timpul produse dermatocosmetice menite să țină sub control sau să vindece acneea, n-au functionat la mine, așa că aș putea spune că undeva pe drum mi-am pierdut încrederea în ele (la recomandare medicilor dermatologi, după multe investigații făcute). Am fost sceptică și în privința gamei de produse Effaclar (am folosit și gelul de curățare, o să vorbesc despre el în curând), am decis însă să încerc crema după ce-am citit foarte multe review-uri pozitive. Știu că multe dintre voi erați curioase în legătură cu experiența mea cu acest produs, așa că astăzi o să vă povestesc despre asta am să vă povestesc :)


Name / Denumire: La Roche-Posay Effaclar Duo (Corrective and unclogging anti-imperfection care);
Where can I buy it from? / De unde îl pot achiziţiona?: Online and in pharmacies / Online și în farmacii;
Price? / Ce preţ are?: 50-70 lei;
Ingredients/  Ingrediente: 
AQUA / WATER, GLYCERIN, CYCLOHEXASILOXANE, HYDROGENATED POLYISOBUTENE, NIACINAMIDE. ISOPROPYL LAUROYL SARCOSINATE, AMMONIUM POLYACRYLDIMETHYLTAURAMIDE / AMMONIUM POLYACRYLOYLDIMETHYL TAURATE, SILICA, METHYL METHACRYLATE CROSSPOLYMER, SODIUM HYDROXIDE, SALICYLIC ACID, NYLON-12, ZINC PCA, LINOLEIC ACID, PENTAERYTHRITYL TETRA-DI-T-BUTYL HYDROXYHYDROCINNAMATE, CAPRYLOYL GLYCINE, CAPRYLOYL SALICYLIC ACID, CAPRYLYL GLYCOL, PIROCTONE OLAMINE, MYRISTYL MYRISTATE, POTASSIUM CETYL PHOSPHATE, GLYCERYL STEARATE SE, PARFUM / FRAGRANCE
Amount Cantitate: 40ml;
The company says / Ce spune producătorul: "EFFACLAR DUO Corrective and Unclogging Anti-Imperfection Care helps reduce the appearance of imperfections and purifies pores. Effaclar Duo is a complete skincare solution that combines 4 active ingredients to act on the 2 major signs of skin with imperfections. Niacinamide and Piroone Olamine help reduce severe local imperfections by purifying the skin and protecting against breakouts developing. The LHA/Linoleic Acid combination helps unclog pores by eliminating dead cells responsible for their obstruction. These active ingredients are combined with soothing and anti-irritating La Roche-Posay thermal spring water. " - source boots.com / "EFFACLAR DUO este un produs de îngrijire complet care combină 4 ingrediente active pentru a trata principalele simptome ale tenului acneic.
Imperfecțiuni localizate: Niacinamida și Pirocton Olamina împiedică proliferarea bacteriană și elimină imperfecțiunile. 
Pori astupați de sebum: asocierea de LHA și Acid Linoleic curăță porii și elimină celulele moarte acumulate la suprafața pielii și responsabile de astuparea porilor.
Aceste ingrediente active sunt combinate cu apa termală La Roche-Posay calmantă și anti-iritantă, pentru a reduce roșeața." - sursa laroche-posay.ro

I did like the packaging, it's made for a soft plastic that you can easily squeeze, though that might also be a problem because you have to be careful not to squeeze to much product. Be careful: when you think you used up all the product cut the packaging, you'll find out that there is more product in there and it would be such a pity to throw it out. It has a gel like consistency, pretty liquid, it sinks in really quickly. It has a citrusy smell, I could have lived without it.

Ambalajul produsului mi-a placut, e realizat dintr-un plastic moale pe care se poate apăsa cu usurință ceea ce poate contitui în același timp și un minus pentru că există posibilitatea de a scoate prea mult produs. Mare atenție însă: tăiați ambalajul când nu mai puteți scoate produsul din el, o să rămâneți surprinși de cât produs se mai află înăuntru, e păcat să-l aruncați. Crema are o consistența destul de lichida, e asemănătoare cu un gel, se absoarbe foarte repede, are un miros care consider că nu era necesar, citric, puțin cam înțepător pentru nasul meu sensibil. Se poate folosi ca baza pentru machiaj, nu este un produs hidratant, veți avea nevoie totuși și de o cremă hidratantă.


Things are definitely better this year when it comes to my skin issues, but they are still here and sometimes they bug me a lot. I have months and months, in some months my skin looks awesome and in other months my skin looks like it did in the beginning. For those of you who just started following my blog and have no idea about what problems I'm talking about: clogged pores that sometimes turn into pimples and sometimes they just go away. I will do some more investigations regarding this issue, I went to solve a problem and I found out I have a bigger one, I will probably talk about it when I'll find out if this is what really causes my skin issues.

În ultimul an lucrurile s-au mai schimbat în ceea ce privește problema mele cu acneea, din fericire s-au schimbat în bine, dar sunt încă prezente și mă deranjează. Am luni și luni, în unele luni tenul arată impecabil, în altele parcă o iau de la început. Pentru cei care nu mă urmaresc de foarte mult timp și nu stiu despre ce probleme vorbesc: pori blocați care cateodata se transforma în pustule, cateodată dispar de la sine. Urmează să mai fac câteva investigații în perioada ce urmeaza, culmea e că am plecat să mă tratez pentru ceva și pe parcurs am descoperit altceva, o să vă povestesc mai multe despre asta în momentul în care o să știu sigur că de la problema pe care am descoperit-o relativ recent a început totul.

I was saying not to long ago that I had a love-hate relationship with this product and you we're probably wondering why :)) It is really simple, I love it when I was seeing results and hated it when it didn't work (love/hate are such strong words, you know what I meant). I used it in the morning and in the evening even if my skin was looking good. Near the end I only used it when my skin was acting up (and it did that a lot in that period).

Spuneam în urma cu puțin timp că am avut o relație de iubire-ura cu acest produs și probabil că v-ați întrebat de ce am spus asta :)) E foarte simplu, l-am iubit când am văzut că funcționează și l-am urât când am vazut că nu funcționează :D (iubit/urat sunt niste cuvinte puternice, sper ca ați inteles ce-am vrut să zic defapt). L-am folosit atât dimineața cât și seara, chiar și în zilele în care tenul imi era curat. Spre sfârșit l-am folosit numai în perioadele în care am simțit că am avut nevoie (si-au fost destul de dese în perioada aceea).

When my pores were just clogged (small bumps on the skin the same color as the skin), it worked great, sometimes they were gone by the next morning. If the clogged pores were transitioning into pimples, then It didn't work (the love-hate relationship I was talking :D). Unfortunately this product was not for me, now don't imagine that I thought this product is going cure my acne, but I was hoping it was going to help me a little bit more until I find a solution. If your pores occasionally get clogged and they rarely transform into pimples then this product might work for you, you have to try it to find out :)

În situația în care mă confrutam doar cu pori blocați (mici ridicături de culoarea pielii), era super ok, câteodată dimineața erau deja dispăruți. Daca porii blocati începeau să se transformau în pustule atunci nu mai avea niciun efect (aici intervenie relația aia de care vorbeam mai sus :D). Din pacate acest produs nu mi s-a potrivit, acum nu vă închipuiți că m-am gândit că o sa mă scape de acnee, nicidecum, am sperat să văd totuți o ameliorare a situației, să țina problema sub control cât timp încercam eu sa aflu de ce mi se întâmplă asta. Probabil că dacă nu vă confruntați cu probleme foarte mari, pori blocați ocazional care foarte rar se tranformă în pustule puteți avea rezultate bune cu acest produs, trebuie să-l încercați ca să vă dați seama daca produsul acesta este soluția problemei voastre.

Have you tried Effaclar Duo? Have you seen any results? :)

Ați încercat Effaclar Duo? Ce rezultate ați obținut cu el? :)

Have a great evening, many kisses :***

Vă doresc o seară minunată, v-am pupat :***