Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

2014 - Anul schimbării în bine!

16.1.14


Hei :)

Marți sear[ am avut plăcerea de a o însoți pe Dorina la evenimentul Activia și de a o cunoaște pe Ștefania, am petrecut alături de ele o seară frumoasă, am vorbit, am râs, am făcut poze, m-am simțit foarte bine. Activia propune ca anul 2014 să fie anul schimbării în bine și eu nu pot decât să fiu de acord cu asta. Mi-am propus ca în fiecare an să încerc să fac o schimbare în bine, am reușit de fiecare dată? Nu, dar fiind foarte ambițioasă niciodată n-am dat înapoi și continui sa încerc indiferent daca am dat gres de mai multe ori :) Spre exemplu în urmă cu patru ani am renunțat la fumat (brusc și fără ajutor), în urmă cu trei ani am renunțat la Coca Cola și la băuturile carbogazoase (Cola nu mai consum absolut deloc, băuturi carbogazoase mai consum din când în când, dar apa plata este de baza), anul trecut am reușit să reduc consumul grasimilor nesănătoase (în special prajelile) la 20%, iar anul acesta mi-am propus să încerc încet-încet să mănânc sănătos, să găsesc un sport care să-mi placă să-l pratic și să am mai multă încredere în mine și în forțele mele :)


Noua imagine a campaniei Activia este Mihaela Radulescu, Mihaela pe lângă faptul că întotdeauna mi s-a părut că arată foarte bine, mi-a dat impresia că este o persoană puternică, lucru pe care-l admir foarte mult la o femeie. Vă spun sincer că dacă vi se părea că Mihaela arată bine la televizor, în realitate arată și mai bine :D Maestra Stării de Bine Activia ne-a vorbit despre dieta ei (ne-a spus că întotdeauna înainte de o ședință foto consumă un iaurt pentru a își potoli starea de foame, a fi balonată înainte de o sedință foto nu prea e placut, iar să stai nemâncată toată ziua din punctul meu de vedere e o mare prostie), a menționat că mănâncă iaurturi zilnic atât ea cât și fiul său Ayan (și eu sunt o mare fană a iaurturilor, culmea, Activia de baut Natur e preferatul meu, nu pot să consum iaurt dimineața, în schimb îmi place să-l beau seara la cină) și a subliniat că nu mănâncă absolut nimic după ora 8, lucru pe care și eu încerc să-l tot fac, dar fără prea mari șanse de reușită până acum :)) Și bineînțeles face mult sport!


Pe lângă discuția legată de dietă, Mihaela ne-a împărtășit și câteva dintre secretele ei de frumusețe. Pentru a își hidrata pielea ne-a dezvăluit că folosește uleiul de cocos, iar pentru ingrijirea tenului (recunosc ca aici putin surprinsa, ma asteptam sa vorbeasca de niste produse scumpe) ne-a povestit că folosește o cremă hidratantă (Nivea fiind unul dintre brandurile ei preferate) și folosește diverse suplimente alimentare (acid hialuronic, etc). Mi-a facut o foarte mare plăcere să o ascult, are un mod special de a captiva atenția :)

Aveți șansa și voi să o intâlniți pe Maestra Stării de Bine Activia Mihela Radulescu, tot ceea ce trebuie să faceți este să intrați pe site-ul AnulSchimbarii.activia.ro, să vă faceți cont și să începeți să strângeți puncte, cu cât adunați mai multe puncte cu atât vă mariți șansele să caștigați una dintre cele 10 invitații la seminarul Stării de bine susținut de Mihaela sau un premiu saptamanal: Activia pentru o lună de zile! :D

Spre final am reusit sa fac o poza si cu Mihaela Radulescu :)


Ce schimbări v-ați propus să faceți anul acesta? 

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***