Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

XOXO

28.1.14

Hello :D

I'm really good at picking the days I want to shoot my outfits, it definitely has to be: cloudy, foggy, really windy and super cold outside :)) I'm joking, I'm joking, but the day we took these pictures had almost all of the things I listed above. Of course I got a cold, but we get colds, we get better and so on :D

Eu îmi aleg zilele în care vreau să pozez diferite outfituri în felul următor: trebuie să fie neapărat înnorat, să fie ceață, neapărat să bată un vant rece și să fie frig :)) Evident glumeam, dar culmea ziua în care am pozat ținuta asta le-a avut apoape pe toate, drept urmare m-am ales cu o "frumoasă" răceală care m-a ținut aproape o săptămână (cu tuse și toate cele):/ Asta e, mai răcim, ne mai facem bine și tot așa haha :D

I think I have said everything that there is to say about this coat here: That amazing coat, I love it, it definitely is my favourite coat at the moment, I don't even feel the cold when I wear it, it is super cozy :D

Despre haină nu vă mai spun nimic pentru că deja am lăudat-o și raslaudat-o aici: That amazing coat, în momentul de fața este haina mea preferată din garderobă, nici nu simt frigul cand sunt îmbrăcată cu ea, e super călduroasă :D

I think I've spent hours looking at this hat, I wasn't sure if I want it or not because I was afraid it would be more navy than black and the navy color would be too bright :)) The combination between the army accents and the delicate embroidered elements sold me on it, I just couldn't pass the chance to add it to my collection :)

Cred că am petrecut ore întregi pâna m-am decis dacă să-mi iau sau nu basca aceasta, nu pentru că nu-mi placeă ci pentru ca pe site scria că e bluemarin și îmi era frică să nu fie prea deschisă la culoare :)) Combinația dintre accentele militărești și elemente delicate brodate a fost cea care m-a cucerit total, nu puteam să ratez să nu o am în colecție :)



This dress is a Zara knock-off, to be honest I can't tell if it is a really well made imitation or if it is the real deal, it is that well made that I could swear that this is an authentic Zara dress and not a copy. The leather is really thick, it doesn't look cheap at well, if fits me perfectly, I like the fact that it is not too tight, if you have some tummy issues, then this dress is perfect for hiding imperfections :)

Rochia este o copie incredibil de reusită Zara, nici nu știu dacă este o copie sau dacă chiar e Zara, e atât de bine realizată încât aș putea să jur ca de acolo e. E foarte bine lucrată, fără defecte, pielea e groasă și deși sunt singură că nu este piele naturală, așa pare să fie. Se așează foarte frumos pe corp, îmi place în mod special pentru că nu vine strâmtă, dacă aveti putina burtică nu trebuie să vă faceți probleme în rochia asta, nu o să se vadă :)




Hat / Bască: Black And Navy Cap;
Coat / Haină: JollyChic;
Boots / Cizme: Tally Weijl.


Have a lovely day, many kisses :***

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***