Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

I ain't got the blues!

21.1.14

Hello :D

If you ask me how I feel about leggings I will tell you that I love them and I think they're the most comfortable piece of clothing that exists! Of course not everybody is going to agree with me and that's perfectly normal we can't all have the same opinion or taste in things :) I personally think that leggings are made to be worn with things that cover the front and back part (you know what I mean :D), I wouldn't see myself wearing any other way than with a longer shirt/sweater, I would feel naked. Talking about today's photographs, you'll see that I look very serious (like I'm about to kick someone kind of serious), I think Dorina was telling me that in real like I always have a smile on my face and I look very happy (not that I don't have my moments) so I don't know I'm so serious in photographs. It's a good thing I didn't see how my hair looked, now that would have made me mad :))

Dacă mă întrebați ce părere am despre colanți o să vă răspund fără să stau prea mult timp pe gânduri: sunt unul dintre cele mai comode articole vestimentare! Bineînțeles că părerile sunt împărțite, unora le plac, altora nu, dar așa e și normal că doar nu putem să avem toți același gusturi :) Personal cred că sunt facuți să fie purtați cu ceva care să acopere anumite parti (you know what I mean :D), eu nu m-aș vedea purtându-i altfel, m-aș simți ca și cum aș umbla dezbrăcată. Referitor la pozele de astăzi în care dupa cum puteți observa că sunt foarte serioasă (zici că mai am puțin și iau pe cineva la bătaie kind of serioasă :D), Dorina parcă îmi zicea că în realitate par diferită și că-s veselă mereu (am si eu momentele mele de nervi si uitaturi incruntate), așa că nu știu de ce par atât de "supărată" câteodată-n poze. Bine că n-am vâzut cât de rău îmi stătea părul, pentru că atunci chiar aveam motiv de supărare :)) 

I'm wearing a casual outfit (with some rockish influences), most of my outfits are casual because I'm always on the run and I have to be able to move, I tried walking fast in heels and I ended up with muscle soreness (for real!). This is how I feel most comfortable dressed and it is very important for me to feel awesome in the clothes I wear :) 

 Ținuta de astăzi e casual (cu un aer ușor rockish), dar mai toate ținutele mele sunt casual pentru că trebuie să mă pot mișca în voie, sunt grabită cam în 90% din timp și am încercat să fiu grăbită pe tocuri și-am făcut febră musculară a doua zi (nu glumesc!) Așa mă simt cel mai bine îmbrăcată, iar pentru mine e foarte important să mă simt bine în hainele pe care le port :)


These are my first pair of "faux" leather leggings, I chose them because they are really, really thick, I could wear them even on cold winter and not feeling the cold :)) They are a little bit too shiny for my tasting, I wouldn't say they really look like leather leggings, but that's not thing that bothers me too much. The thing that bothers me the most is that they are short, a few good cm short and I can wear them only with high boots :/ But they are cozy and comfortable so I'll just wear them like that :)

Aceștia sunt primii mei colanți din imitație de piele, i-am ales pentru că sunt groși, foarte grosi, chiar și la - grade eu ma-ș plimba liniștită-n ei :)) Sunt puuuuțin cam lucioși pentru gustul meu, n-aș spune că e cea mai reușită imitație de piele, dar nici nu e ceva foarte deranjant. Cea mai mare problemă pe care o am cu ei este faptul că-mi sunt scurți, gen cu o palmă (de-a mea) deasupra gleznei ceea ce mă limitează să-i port doar cu cizme înalte :/ Dar sunt atât de călduroși și confortabili încat pot să trec peste acest mic detaliu :)



And I said to myself, why not wear the beautiful rubber boots that I own? To me they look like they are made from leather and not from rubber, only I see them that way? 

 Si mi-am zis, de ce să nu port eu frumoasa mea pereche de cizme din cauciuc? De fiecare dată când mă uit la ele minunez cât de mult par a fi făcute din piele și nu din cauciuc, doar mie mi se pare? 


I have a passion for knuckle rings, I thought it was going to look like on the website (maybe if I read the description carefully I would have understand better), but it is going to be loved a lot either way :))

Am o pasiune pentru inelele care se poartă în felul acesta, pe site arată total diferit inelul și așa mă așteptam să fie și al meu (probabil că dacă citeam mai atent îmi dădeam seama), dar e numai binevenit în colecția mea și sunt sigură că o să fie iubit :))

I thought that this sweater (gold details are a must for me :D) would go great paired with these leggings, not too short, not too long, feels lovely on the skin and wrinkled because I am not able to sit still in the car :)) A simple outfit, but not too simple (:D) suitable for a busy day!

Puloverul (neaparat cu detaliu auriu, da? :D) mi s-a părut că s-ar potrivi de minune la această pereche de colanți, nu-i nici prea scurt, nici prea lung, material plăcut, puțin cam șifonat pentru că nu știu să stau frumos în mașina :))) O ținută simplă, dar nici prea simplă (:D) potrivită pentru o zi agitată, cu multă alergătură!

Jacket / Geacă: PersunMall;
Sweater / Pulover: Casual Style Zipper Sweater;
Boots / Cizme: Decathlon.



Have a lovely day, many kisses :***

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***