Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

My Week In Photos (13.01 - 19.01)

20.1.14



Hello :D

Another week went by, a busy week just how I like it :) On Sunday I said goodbye to all my favourite sweets and unhealthy food that I love so, so much...so I'll probably be very cranky for a while, sorry loved ones :* Some of the things that I want to do starting today: wake up at 7 am, every morning on an empty stomach drink a glass of warm water with lemon (I've read that it does wonders), exercising a bit (slowly-slowly) and start eating healthy without having cheat days. I've learned from my experience that I don't stay from sweets and unhealthy foods for a couple of months I'll start eating them again on a daily basis and this time I'm determined to succeed :D

Și-a mai trecut o săptămână, o săptămână agitată așa cum îmi place mie :)) Duminică mi-am luat adio de la dulciuri și orice altă mâncare nesănătoasă, așa că probabil că o să fiu foarte nesuferită o perioadă pentru cei din jurul meu, sorry loved ones :*  Câteva lucruri pe care mi le-am propus să le fac începând de astazi: să mă trezesc de la ora 7, să beau în fiecare dimineață pe stomacul gol un pahar de apă călduță cu puțină lămâie (am citit că e extrem de sănătos să faci lucrul acesta), să fac puțină mișcre (așa, încetișor-încetișor) și bineînteles să încep să mănânc extrem de sănătos, fără zile în care să-mi permit să mă răsfăț culinar. Din propria experiență știu că dacă nu fac o pauză foarte lungă de mâncare nesănătoasă, nu o să reușesc niciodată sa o consum cu limită, iar de data aceasta sunt determinată să reușesc :D

Monday / Luni 


I've started the week with a photo shoot for an outfit: That amazing coat :D Because I didn't have time to eat lunch, I snacked on some hummus before getting out of the house, it is my first time trying it and I really like it :))

Am început sâptămâna cu o sedința foto pentru blog pe care o puteți vedea aici: That amazing coat :D Pentru că n-am avut timp să mănânc de prânz inainte să ies pe ușa am mâncat rapid niște hummus, e pentru prima data când mănânc hummus și mă declar fană :)) Mi-a potolit foamea pentru căteva ore până am terminat treaba.

Tuesday / Marți


I like dates, I like dates too much, they are one of my guilty pleasures :)) In the evening I attended the Activia event with Dorina and Ștefania, where I had the pleasure to see Mihaela Radulescu, I couldn't miss the opportunity to take a picture with her :)

Îmi plac mult prea mult curmalele, sunt one of my guilty pleaures :)) Seara am fost la eveniementul Activia despre care am scris aici: 2014 - Anul schimbării în bine împreună cu Dorina și Ștefania, unde am avut plăcerea să o întâlnesc pe Mihaela Radulescu, n-am putut rata ocazia de a face o poza împreuna cu ea :)

Wednesday / Miercuri

On Wednesday I busy all day so I didn't have time for anything.

Miercuri am fost ocupată toată ziua și n-am avut timp de absolut nimic.

Thursday / Joi 


I was craving some pasta (I'm always craving pasta and pizza :D) so I made some spaghetti with cheese and oh boy they were delicious :)) I ended the day with a sweet and juicy orange and a TV show.

Mi s-a făcut pofta din nou de paste (dar când nu îmi e mie poftă? :D), așa că am ales să-mi fac niște spaghete cu cașcaval, au fost bune...foarte bune :)) Am încheiat ziua cu o portocală delicioasă și un serial.

Friday / Vineri


There was a time when I couldn't understand what's so special about cereals in the morning, that time has passed and now I love them, can't see my morning without them (not all, but most of them) :) Also Friday we did another photo shoot for an outfit, you'll see it pretty soon :D

Dacă înainte nu puteam să înțeleg ce e atat de gustos la cerealele cu lapte (nu înțelegeam eu ce-i așa de special la ele), acum nu-mi mai văd diminețile fără ele (nu toate, dar marea majoritate) :) Tot vineri am mai avut o sedință foto pentru blog, marți o să vedeți despre ce e vorba :D

Saturday / Sâmbătă


Photo shoots all day every day haha :D On Saturday we took some photos of another outfit and then my boyfriend had some things to do in Giurgiu so we went on a small road trip, I love road trips so every time he tells me we have to go I am thrilled :D

Am ținut-o numai în sedințe foto haha :D Sâmbăta mi-am petrecut-o făcând poze și dând o fuga până la Giurgiu cu treabă, sunt o mare fană a micilor excursii, indiferent care este scopul lor, așa ca sunt foarte fericită atunci când îmi zice prietenul meu că trebuie să plecăm :D

Sunday / Duminică


I said: On Sunday I'll just relax and do nothing that didn't happen haha :)) I edited and wrote some blog posts :) For lunch I had a chicken noodle soup (my favourite) and I watched a TV show :) After that, I continued writing.

Deși am zis ca o să mă relaxez toată ziua, am decis că n-am stare, așa ca am făcut diverse lucruri pentru blog, am editat, am scris, etc :) La prânz am mâncat o supă cu tăiței (preferată mea) și m-am uitat la un serial :) Apoi am continuat să scriu.

I hope you had an amazing week and I hope this new week is filled with pleasant surprises and very productive for all of us :D

Sper că ati avut parte de o săptămână superbă și sper ca săptămâna aceasta nouă să fie plină de evenimene plăcute și cât se poate de productivă pentru toți :D

Have a lovely day, many kisses :***

O zi minunată vă doresc, v-am pupat :***