Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

My Week in Photos (20.01 - 26.01)

27.1.14



Hey :)

Don't even ask me if I was able to keep the promise I made to myself last week :)) (if you don't know what I am talking about you can read about it here: My Week in Photos). I was able to do it one day and after that I said to myself: the hell with the eating healthy, I can't do that!!! I have such a sweet tooth, I've always had it, it got worse like from December :/ But I won't give up, I won't give up. Besides the fact that I have failed at eating healthy I started the week with a cold that left me with an annoying cough so I couldn't really rest at night, but I am doing much better now :)

Nici să nu mă întrebați dacă am reușit să realizez tot ceea ce mi-am propus săptămâna trecută :)) (daca nu știți despre ce vorbesc, din postarea asta aflați: My Week in Photos) Am reușit o singură zi dupa care mi-am zis: la naiba cu mancatul sanătos, nu-i pentru mine chestia asta!!! Din decembrie am rămas cu o poftă de dulciuri de nici eu nu știu ce e cu mine, adică îmi plăceau și inainte, dar acum sunt de groază :/ Nu mă dau bătută, nu mă dau bătută. Pe langă faptul că nu am reușit să fac ceea ce mi-am propus am început și săptămâna cu o răceala care m-a lăsat cu o tuse încredibil de enervanta din cauza căruia nu am putut deloc să mă odihnesc, dar...tot răul spre bine :D

Monday / Luni 


I started the week with a pretty good diet. For breakfast I had yogurt with cereals and nuts and for dinner I had grilled chicken breast with a little bit of cheese on top and some peas and cheese on top of them :) I ended the day with a cup o hot tea and I watched Frozen (it was AWESOME, I loved it ♥)

 V-am spus în ceea ce privește dieta mea am început bine săptămâna :) La micul dejun am servit iaurt cu cereale și nuci, iar la cină piept de pui la grătar cu puțin cascaval și mazăre trasă la tigaie cu branză rasă. Apoi am încheiat ziua cu un ceai de tei cu rom și Frozen (care a fost absolut bestial!!!! ♥)

Tuesday / Marți


On Tuesday I started feeling really sick so I didn't do too much on that day. I am proud I was able to take all my meds :)

De marti am început să mă simt mai rău așa ca nu am făcut mare lucru, trebuie să mp felicit pentru că am reușit și eu pentru prima dată în mulți ani să țin un tratament așa cum trebuie :)

Wednesday / Miercuri


On Wednesday my iHerb order arrived (I will do a haul this week so you can see what I got), I was so excited that I didn't even know which product to try first :)) Fruit of the week: pears, so sweet and yummy, I didn't expect them to be so good!

Miercuri mi-a ajuns comanda de pe iHerb (o să urmeze un haul săptămâna aceasta ca să vedeți mai bine ce mi-am luat :D), nici nu știam ce să încerc mai repede :)) Toată săptămâna am mâncat pere, nu mă așteptam să fie atât de dulci și bune, dar au fost grozave!

Thursday / Joi 


On Thursaday I went with Dorina at a fashion event (I wrote about it here: Fashion Tribes), I had a great time :) I am in love with the shoes in the last photo, so sparkly and pretty :D

Joi am participat alături de Dorina la evenimentul de lansare a magazinului online Fashion Tribes unde m-am simțit grozav :) În ultima poză sunt pantofii super sclipiciosi care mi-au plăcut tare mult ♥ Dacă vă place salamul de biscuiți și găsiți undeva salamul (felia mai bine zis) din imagine să-l încercați, mi se pare super bun! 


Friday / Vineri

It snowed for the first time in 2014 in Bucharest, to tell you the truth I wasn't happy at all, I thought the lovely weather we had was going to be like that until spring, boy was I wrong. I went to do a little bit of shopping and on my way out of the store I got a bracelet (Hand of Fatima), it was a gift from my dad :D

Prima zăpadă în Bucuresti pe anul acesta, vă zic sincer că nu m-am bucurat deloc, eram aproape sigură că nu o să mai ningă, dar se pare că m-am înșelat. Am fost plecată la cumpărături și bineînțeles că m-am oprit și la un stand de accesorii de unde am plecat cu brățara din poza (Mâna lui Fatima), mi-a facut-o cadou tata :D

Saturday / Sâmbătă

I started the day with a healthy breakfast, I had and apple, half an orange and some cheese (apple + cheese = sooo yummy). The weather was crazy outside, the wind was blowing, there was snow everywhere so if I had nothing to do I helped my mom make a cake and then I was going to have a SPA night, moisturizers, masks (the mask in the photo is amazing, the serum that it is soaked in it is so hydrating, loved it, I have to buy more), I felt great after :) 

Mi-am început ziua cu un măr, jumatate de portocală și puțina brânză (combinația măr - brânză e geniala). Sâmbătă a fost o adevarată nebunie afară, vânt puternic, zăpadă peste tot, așa că dacă n-am avut pe unde să mă plimb, am facut cu mama un tort, iar seara m-am rasfățat total, creme, maști (masca din poză e bestială, plină de serum pe care l-am masat pe ten, mi-am simțit tenul super hidratat, trebuie să-mi mai cumpăr neapărat) și-am încheiat ziua cu un ceai și câteva seriale :)

Sunday / Duminică

If I wasn't too happy with the snow in the first two days, on Sunday I was thrilled, as soon as I woke up I looked on the window and it was snowing so peacefully it reminded me of my childhood, it wasn't too cold outside so I said to myself that I HAVE TO GO OUT! And that's what I did, I had to do a little bit of shopping, but I want to: go sledding, build a snowman and have a snow fight with my nieces, now that they are older I am sure we are going to have so much fun, I can't wait :))

Dacă în primele două zile în care a nins nu m-am bucurat absolut deloc, duminică altfel a stat treaba, de cum m-am trezit m-am uitat pe geam și-am vazut că ninge atât de liniștit și frumos, mi-a adus aminte de copilarie, am vazut că nu e frig și mi-am zis că trebuie să ies afară neaparat, așa că asta am și făcut, m-am echipat și afară cu mine haha :D Am fost doar să fac câteva cumpărături, dar am pe listă: dat cu sania, făcut om de zăpadă, bătaie cu bulgări cu nepoțelele mele, acum ca au mai crescut de-abia astept să ne alergăm prin zăpadă :))

How was your week? :D

Cum a fost săptămâna voastră? :D

Have a great day, many kisses :***

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***