Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Skin79 Lovely girl B.B Cream

24.1.14


Hey! :)

I think I want to try all the Asian BB Creams in the world haha :)) Even though I've already found THE ONE (I'm talking about the: Enca Acne Control BB Cream) I still want to try some other BB Creams that are on the Asian market. 

Cred că până nu testez toate BB Cream-urile asiatice nu mă las haha :)) Deși am descoperit BB Cream-ul perfect pentru nevoile tenului meu (despre acesta vorbesc: Enca Acne Control BB Cream), sunt în continuare curioasă de celălalte produse care există pe piața asiatică.

This isn't my first time using Skin79 products, I've tried the Hot Pink BB Cream and the VIP Gold BB Cream (I had some samples) and if you are going to ask which one of them I liked the most I'm gonna say the VIP Gold one, it gives a lot more coverage than the other one. You know me I'm a sucker cute packaging, I just couldn't resist when I saw this one, but did it rise to my expectations?

Nu e prima mea "întalnire'' cu produsele de la Skin79, am testat până acum Hot Pink BB Cream și VIP Gold Super BB Cream (am avut câteva mostre) și dacă o să mă întrebați care dintre cele două mi-a plăcut mai mult, o să vă răspund că mi-a plăcut VIP Gold Super BB Cream, mi s-a părut că oferă o acoperire mult mai bună. Pentru că sunt mega atrasă de amabalaje cute & girly bineînțeles că n-am putut să nu aleg produsul despre care o să vă vorbesc astăzi, dar oare s-a ridicat la măsura așteptărilor mele? :)

skin79, bb cream, skin79 lovely girl bb cream
Name / Denumire: Skin79 Lovely girl B.B Cream; ***
Where can I buy it from? / De unde îl pot achiziţiona?: cosmetic-love.com;
Price? / Ce preţ are?: 9.36$;
Ingredients / Ingrediente:  Water, Butylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Butylene Glycol, Titanium Dioxide, Caprylic/Capric Triglyceride, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Mineral Oil, Hydrogenated Polydecene, Polyglyceryl-4 Isostearate, Sodium Chloride, Lanolin, Sorbitan Olivate, Beeswax, Sodium Hyaluronate, CI 77492, Limnanthes Alba (Meadowfoam) Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Quaternium-18 Bentonite, Methylparaben, CI 77499, Butylparaben, Pehnoxyethanol, CI 77491, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Triethoxycaprylylsilane, Allantoin, Propylparaben, Disodium EDTA, Chlorella Vulgaris Extract, Calendula Officinalis Flower Extract, Morus Alba Root Extract, Portulaca Oleracea Extract, Glycine Soja (Soybean) Seed Extract, Chrysanthellum Indicum Extract, Phellodendron Amurense Bark Extract
Legend / Legenda - blue/albastru: BEST; green/verde: GOOD; orange/portocaliu: AVERAGE; red/rosu: POOR.
Amount Cantitate: 50gr;
The company says Ce spune producătorul: Soothes redness, soothes irritated skin, moisturizes, oil control, cares for troubled skin. Calmează roșeața, calmează pielea iritată, hidratează, ține sebumul sub control, are grijă de tenul cu probleme.

As I was saying the packaging is super cute, feminine, pink with hearts and butterflies, if you're a sucker for cute packaging too then I'm sure you'll agree with me :D It made out of a pretty manageable plastic, a little bit too manageable, if you are not careful enough you could end up with too much product, and it is a pity to waste product.

Vă spuneam de la început că m-a atras amabalajul, e feminin, super drăguț și e roze sidefat (n-am reușit să îi surpind culoarea la lumina artificială :/) cu inimioare și fluturași, dacă și pe voi vă atrag ambalajele frumos colorate clar îmi dati dreptate :D E realizat dintr-un plastic moale pe care se poate apăsa cu ușurință, cam prea cu ușurință, e destul de periculos pentru că din neatenție putem scoate mai mult produs decât avem nevoie.

It comes in only one shade, neutral, suitable for people with fair skin. It has creamy-liquidy consistency, it might look a little bit darker than my skin in the swatch I've made, but it adjust to my skin tone very quickly. It has a sweet synthetic smell.

E disponibil într-o singură nuanță, neutră, care este potrivita persoanelor cu tenul deschis. Are o consistență ușor lichidă, ușoară, deși poate vi se pare puțin cam închisă nuanța din swatch, o dată aplicat se adaptează foarte repede și bine nuanței tenului. În ceea ce privește mirosul, are un miros dulceag, oarecum sintetic.

skin79, bb cream, skin79 lovely girl bb cream

It gives a low to medium coverage (medium with two layers), you can it apply in two layers without a problem. Evens skin out from the first layer, covers some redness with two layers, but you're still going to need a concealer to conceal really red spots (I'm talking mainly about pimples), it has a very natural finish like your skin, but better, it does not look cakey at all. I don't have to use a moisturizer prior to using this product, it has a shiny finish, I like my skin to look pretty matte and because I have combination skin I always use a powder after. In about 4-5 hours I see some shine on my T-zone, it isn't very transfer resistant, I actually don't think I have tried until now a very resistant transfer product. I think the most I've ever worn it was about 8-9 hours and it looked good, didn't disappear or caked up.

Oferă o acoperire mica spre medie (medie în două straturi), poate fi aplicat fără nicio problemă în două straturi. Uniformizează tenul de la aplicarea primului strat, acoperă cât de cât roseața la al doilea (ma refer la coșuri; e nevoie de un corector dupa), nu încarcă tenul și ofera un aspect foarte natural, sub nicio forma nu are un efect de masca. Pe tenul meu pot să-l aplic și fără sa fiu nevoită să aplic o cremă hidratantă înainte, are un finiș semi-lucios, mie personal îmi place să am tenul cât mai mat și având în vedere că am tenul mixt nu sar peste pudră. Cam în 4-5 ore de la aplicare observ că apare și luciul în zona T, rezistența la transfer este destul de mică, până acum n-am întalnit un produs care să nu se transfere, probabil că există, dar n-am dat eu peste el :)) Cred că cel mai mult l-am purtat 8 sau 9 ore și a rezistat frumos pe ten, n-am observat să se strângă sau să am zone în care a disparut complet. 

skin79, bb cream, skin79 lovely girl bb cream
(1. without BB Cream; 2. 1 layer of BB Cream; 3. 2 layers of BB Cream / 1. fără BB Cream; 2. 1 strat; 3. două straturi)

I have no idea what SPF this product has, but it does contain ingredients we find in a lot of the sunscreen out there so I'm sure it offers protection. Talking about ingredients, I do have to give this product a big plus for that, it has no irritants, most of the ingredients are rated GOOD and some of them are rated BEST.

Nu știu ce factor de protecție are, n-am găsit scris pe nicăieri, dar conține ingrediente specifice produselor cu factor de protecție solară. În ceea ce privește lista de ingrediente, nu conține iritanți, marea majoritate a ingredientelor sunt cotate ca fiind GOOD, iar restul ca fiind Best așa că un mare plus din partea mea și pentru asta.

If I would have pretty flawless skin which needs only to be even out a little or has some minor redness issues, then this product would definitely be my go to product, it looks so natural on the skin, but unfortunately I sometimes have issues with my skin so I prefer a little bit more coverage. The quantity, the good ingredients and the pretty awesome price should be enough to make you want to try this product :)

Dacă aș avea un ten fără probleme cu siguranță acesta e un produs care n-aș vrea să-mi lipsească din colecția de makeup, faptul că arată atât de natural pe ten mă încântă foarte mult, dar din păcate tenul meu din când în când îmi face probleme așa că prefer produsele cu o acoperire mai mare. Cantitate mai mult decât suficientă, ingredientele bune și prețul foarte acceptabil fac ca acest produs să fie unul destul de interesant și să merite o șansă să fie încercat :)

Have you tried asian BB Creams? :)

Ați încercat BB Cream-urile asiatice? :)

Have a great day, many kisses :***

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***