Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

These boots were made for walking...

8.1.14

Hey! :)

Finally I got to enjoy a day without too much fog and with a somewhat acceptable temperature, it seemed like every time I wanted to go out a dense fog came out of nowhere and suddenly it was really cold :)) I think I mentioned this before here or on Facebook, sometime it takes me about an hour to find a title for a post  (ootd's and makeup posts), I can write pages, talk for hours, but I just can't find a good title :D

În sfârșit am prins și eu o zi cu temperaturi cât de cât acceptabile, parcă era un făcut ca de fiecare dată când ieșeam afară din casă brusc să apară ceața și să se facă frig :)) Lăsând vremea la o parte, cred că am mai zis asta, nu știu dacă pe blog sau pe Facebook, dar câteodată stau chiar și o oră pâna îmi vine în cap un titlu pentru o postare (mă refer la OOTD-uri și la machiaje), pot să scriu foi întregi, pot să vorbesc ore în sir despre vrute și nevrute, dar nu pur și simplu nu pot sa intitulez o postare :D 


This a very casual and comfy outfit, perfect for a walk through the park on a week-end, grey is one of my favourite colors so as you see it is very present here and of course I just couldn't go out without a scarf :D

Ținuta este una cât se poate de casual și de comoda, perfectă pentru o plimbare prin parc la sfârșit de săptămână, griul este una dintre culorile mele preferate așa că m-am asigurat sa fie foarte prezent de data aceasta în ținuta și bineînțeles că nu putea să lipsească și o eșarfă :D





The odds of me finding shoes that fit on the majority of the Asian websites are pretty small, I'm between sizes (39-40) and the Asian websites only carry sizes up to 39 and I am not taking any risks :) On Lovely Shoes you can find sizes up to 41 I believe (whoop! whoop!) and they do have a wide range of shoes to choose from. I'm in love with my new boots, they look awesome, they feel awesome, super comfortable, they look like they do on the website.

Șansele ca eu să-mi pot lua ceva de încălțat de pe marea majoritate a site-urilor asiatice sunt destul de mici, mă aflu undeva între numere (39-40), iar pe site-urile asiatice au cam până la 39 și nu mă risc să-mi comand :) Cei de la Lovely Shoes s-au gândit și la cele care poartă un număr mai mare la picior (whoop! whoop!) și au o gamă vastă de încăltăminte, mi-a fost greu să-mi aleg o singură pereche haha :D Prețuri mici, transportul nițel cam scump. Sunt absolut îndrăgostită de ghetele mele, îmi vin ca turnate, arată foarte bine, sunt super confortabile, nu este nicio diferenta intre cele de pe site si cele pe care le-am primit ♥

(Click dreapta - open image in new tab - pentru a vedea mai bine ghetele / Right click - open image in new tab - to get a better look at the boots)

Cardigan / Cardigan: No name;
Scarf / Eșarfă: No name;
Sweater / Pulover: Stradivarius;
Jeans / Blugi: Kiabi;
Boots / Ghete: Lovely Shoes Graceful Ankle Boots



Have a lovely day, many kisses :***

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***