Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Empties: November & December

6.1.14


Hello :D

As you can see I was really did a good job at using up all the products I had laying around the house, I wanted to try out new products so it was time for these products to go, I even started using the ones I didn't like :) So let's see what products I've used about and how I feel about them.

În ultimele două luni am fost foarte vrednică în ceea ce privește consumarea produselor, cred că dorința mea de a testa produse noi m-a făcut să le consum mai repede pe cele pe care le aveam, acum încerc pe cât cu putință să folosesc și produsele care nu-mi plac :) Să vedem ce-am mai consumat și ce părere mi-am făcut despre produsele testate.

  • Care Natural Shampoo for Dry and Damaged Hair Oats - Almond - I was really curious to try this shampoo, I think I spent like an hour in Mega Image to find a shampoo, when I got home with it I kind of lost my enthusiasms, it didn't really have a pleasant smell so I used it to wash my brushes, it did an ok job;
  • Garnier Ultra Doux Vitality Shampoo 5 Plants- I like it a lot more than the one with apricot, it smells soooo good and it leaves my hair smooth and shiny;
  • Balea Oil Repair Conditioner - I did not like this conditioner, too runny for my taste, I've seen no results using it, but it did smell nice;
  • F.A.S.T Conditioner - I did write a review about it , i liked it, you can read more about it in my review (click on the name of the product to get to the review);


  • Care Natural Shampoo for Dry and Damaged Hair Oats - Almond - Am fost curioasă să testez acest șampon, cred că am stat o oră prin Mega Image pâna să aleg un șampon, ajunsă cu el acasă am constatat că nu-mi place, mirosul nu era atat de îmbietor așa că l-am folosit doar pentru a spăla pensulele cu el, a fost ok pentru asta;
  • Garnier Ultra Doux Vitality Shampoo 5 Plants - Îmi place mult mai mult decât cel cu caise, miroase foarte frumos și-mi face parul tare moale, e mult mai strălucitor și parcă nici nu mi se mai încurcă atât de tare;
  • Balsam Balea Oil Repair  - Balsamul acesta nu mi-a plăcut, mult prea apos pentru gustul meu, n-am observat rezultate, însă miroase frumos;
  • Balsam F.A.S.T - despre balsam am scris pe blog, mi-a placut, mai multe puteți să citiți despre el în review :) (click pe numele produsului pentru a ajunge la review).

  • Bioderma Sensibio H2O Micelle Solution - This has been my favorite makeup remover for the past year, I don't think that I am going to try a new product soon, you can read more about it in my review (click on the name of the product to get to the review);
  • Gerovital Plant Purifying Foaming Gel- I'mentioned it, I've praised it, I even wrote a review, after I used the one from LRP now I don't know if this one is still my no. 1 cleansing gel (click on the name of the product to get to the review);
  • Balea Creme Peeling - It was ok, nothing special about it, I don't regret buying it, but I won't repurchase it either (click on the name of the product to get to the review);
  • Cien Moisturising Cream - loved it, went through two of these containers, I will be repurchasing it when the weather gets warmer (click on the name of the product to get to the review);
  • Cleaning Cotton Pads - Over the time I've seen some nasty ones, but these good, soft, I like them a lot.


  • Soluție micelara Bioderma Sensibio H2O - de mai bine de un an de zile este demachiantul meu preferat, nu intentionez sa-l inlocuiesc cu altceva momentan, puteti sa cititi parerea mea despre el in review-ul pe care l-am scris (click pe numele produsului pentru a ajunge la review);
  • Gerovital Plant Gel Spumant Antimicrobian - l-am tot mentionat, l-am tot laudat, ba chiar am scris si pe blog despre el, dupa ce l-am folosit pe cel de LRP nu mai sunt atat sigura ca a ramas preferatul meu (click pe numele produsului si va duce la review);
  • Exoliant ten Balea - a fost un produs ok, nu m-a impresionat atat de tare incat sa-mi doresc sa-l recumpar, dar nici nu regret ca l-am incercat :) (click pe numele produsului pentru a ajunge la review);
  • Crema de fata hidratanta Cien - Am fost foarte multumita de ea, am reusit sa consum doua pana acum, intentionez sa o reachizitionez cand se incalzeste afara (click pe numele produsului pentru a ajunge la review);
  • Dischete demachiante Cleaninc - am intalnit si dischete demachiate groaznice haha :)) din fericire cele de la Cleanic nu sunt groaznice, mi-au placut, le-am folosit de foarte multe ori si ma intorc cu placere de fiecare data la ele :).

  • Too Faced Eye Pencil Perfect Eyes - I do find it similar to Supershock from Avon (I have a plum color from them), but I do find that it is not that resistant as the Avon one, I wouldn't repurchase it because Supershock is more affordable and even better than this one.


  • Creion dermatograf Too Faced Perfect Eyes - din punctul meu de vedere este asemănător cu Supershock-ul de la Avon (am un mov prună), însă nu mi se pare la fel de rezistent ca acela, nu l-aș reachiziționa din simplu motiv că există o variantă mult mai ieftină și chiar mai bună.

  • Cien Nail Polish Remover Acetone Free - It does an ok job for an acetone free nail polish remover, I don't really like the packaging somehow I always have problems with the pump so I have to unscrew it to use the products.


  • Dizolvant fara acetonă Cien - Iși face treaba destul de bine pentru un dizolvant fără acetona, din păcate nu mă prea înțeleg cu ambalajul asta, e a doua oară când mi se strică pompița și trebuie de fiecare dată să deșurbez capacul ca sa il pot folosi.
What products have you used up lately? :) 

Voi ce produse ați mai consumat în ultima vreme? :)

Have a lovely day, many kisses :***

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***