Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Fashion Tribes - comunitatea de "triburi stilistice"

25.1.14

Hello :D

Joi am avut plăcerea de a particpa împreuna cu Dorina la lansarea celui mai nou și complet magazin online de îmbrăcăminte și accesorii din Romania - Fashion Tribes. Fashion Tribes este un magazin destinat femeilor, bărbaților, dar și copiilor, reunind în mai puțin de o lună de la înființare, peste 3000 de produse, și-n acest moment aducând laolaltă peste 30 de brand-uri autohtone și internaționale, printre acestea numărându-se branduri autohtone, dar și branduri din exteriorul României precum: Jack and Jones, Springfield, Bershka, Stradivarius, Geox, Women’Secret sau UGG Australia. Printre brand-urile autohtone existente pe site-ul Fashion Tribes se regăsesc Nissa, Condur, Vietato sau Simina Filat.

(poate vă era dor de moaca mea :D am purtat: pulover Choies, blugi Stradivarius, ghete Tally Weijl)

Înainte de a începe prezentarea de moda am avut timp să admir hainele care erau expuse la panou și-am văzut o pereche de pantofi de care m-am îndragostit iremediabil ♥ Dacă pe umeraș ținutele nu-mi spuneau foarte multe, în momentul în care le-am văzut pe modele nu a existat ținuta care să nu-mi placă. Îmi pare rău ca n-am aflat cine a fost stilistul serii, dar vreau pe acestă cale să îl/o felicit, a făcut o treabă grozavă!

(îmi cer scuze pentru calitatea pozelor, am luat o camera pe care nu știu să o folosesc și se vede asta haha :D)

Am "răsfoit" site-ul bine, bine de tot și rău am făcut pentru că îmi fugeau ochii în toate părtile :)) Și cum mai nou sunt obsedată de încălțaminte, mai ales cea cu toc, dați-mi voie să vă arăt ce-am găsit, asta așa...ca să nu sufăr numai eu :D

(numai uitați-vă puțin la sclipicioșii din prima poza ♥ îi găsiți pe toți pe site)

Pe site veți avea parte de o experiență completă pentru că pe lângă articolele vestimentare vă puteți alege și accesorii: bijuterii, genți, clutch-uri, curele etc., având posibilitatea de a vă crea o ținută completă din doar patru click-uri. Produsele pot ajunge în posesia clientului chiar și într-un interval de 24 de ore.

Pentru mai multe informații, accesați fashiontribes.ro sau pagina oficială de Facebook Fashion Tribes.

Voi cărui "trib" aparțineți? Hipster, ultra chic, elegant, formal, clasic sau avangardist? :)

Vă doresc un week-end minunat, v-am pupat :***