Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

My Week In Photos (06.01 - 12.01)

13.1.14



Hello :D

MWIP posts are back :D I don't know you are as excited as I am, but I'm trilled about it, I really like this kind of posts, I enjoy them a lot :) I never got too "attached" to Instagram, that is until last week when I really started using it and now I'm pretty much obsessed with, you can follow me if you want: @missrux :D So let me show you some of the highlights of the week that just ended :) (attention! there will be lots of food pics :D)

Revin postările MWIP woooohooo! :D Nu știu dacă voi sunteți la fel de entuziasmați ca și mine, dar eu una sunt tare încântată, trebuie să recunosc că mie-mi plac tare mult postările de genul acesta și le urmăresc cu mare placere :) N-am reușit niciodată să mă "atașez" de Instagram, asta până săptămână trecută, mi-am propus să încep să fiu foarte activă și acolo, de aceea vă și invit să mă urmariți: @missrux :D Așa că dați-mi voie să vă arăt cateva "momente de glorie" din săptămâna ce tocmai a trecut :) (atenție! multă mâncare :D)

Monday / Luni 

I really like Belvita Start biscuits (I was eating the ones with cereals and chocolate) so I had them as a snack. For lunch I made fried rice with egg and grilled breast chicken, loved it ♥

Biscuiții Belvita Start sunt unii dintre biscuiții mei preferați (în poza cunt cei cu cereale și cu ciocolată), așa că i-am servit drept gustare :) Pentru prânz mi-am pregătit orez cu ou și piept de pui la grătar, a fost delicios ♥

Tuesday / Marți

Kitchen Scramble is one of my favourite Facebook games, I love cooking in real life and I also like virtual cooking :D When I have some spare time on my hands, I like to play this game :)

Kitchen Scramble - Jocul meu preferat de pe Facebook, îmi place să gătesc și în viața de zi cu zi, dar imi place să "gătesc" și virtual haha :D Când am puțin timp liber de omorât, mă joc jocul acesta :)

Wednesday / Miercuri

Cleaning day, took all of my Christmas decorations down and also my pwetty wittle Christmas Tree, now as I look around the room does look a little bit empty, but as time flies away lately I will soon put them up again haha :D

 Curățenie generală, mi-am luat la revedere de la bradul și decorațiunile de Craciun. Acum că mă uit de jur împrejur pare puțin cam goala camera, dar parcă vezi că trece super repede timpul și iar e vremea să decorez haha :))

Thursday / Joi 

One of the yummiest dinners I had in a long tine, grilled pork with fried rice, peas and soy sauce ♥

Una dintre cele mai bune cine din ultima perioadă, cotlet de porc la grătar cu orez prăjit mazăre și sos de soia ♥

Friday / Vineri

Though Friday morning I decided to take things easy after I did my nails my creative side came alive so I created a new makeup tutorial, you are going to see it pretty soon here :)

Deși vineri îmi propusesm să nu ma aglomerez prea tare, după ce mi-am făcut manichiura m-a lovit creativitatea, așa că am decis să fac și un nou tutorial de machiaj, o să-l vedeți săptămâna aceasta pe blog :)

Saturday / Sâmbătă

On Saturday I made for lunch spaghetti and meatballs, it is the first time I am trying this recipe (I don't really like meatballs and I don't like red sauce with my pasta), but it was delicious, I couldn't stop eating :))

Sâmbătă am pregătit pentru prânz spaghete cu chiftele și sos de roșii, e pentru prima dată cand fac rețeta și mănânc această combinație (nu-mi plac foarte mult chiftelele și nici spaghetele cu sos roșu), dar au fost super, mega gustoase, nu puteam să mă mai opresc din mâncat :))

Sunday / Duminică

We decided that Sunday is going to be Pizza Night so I made pizza for everyone (bought the dough), I don't know if we were craving/hungry, but it sure disappeared quickly haha :D

Duminică am decis că este Pizza Night, așa că m-am pus pe făcut pizza (blatul este cumpărat), nu știu dacă ne-a fost poftă/foame, dar au dispărut foarte repede haha :D

It was a lovely week, not very hectic, really productive when it comes to blogging, I hope that all week to come are going to be like this one :) How was your week?

A fost o săptămână frumoasă, foarte puțin agitată, productivă în ceea ce privește blogul, așa sper să fie toate săptămânile de acum încolo :) Cum a fost săptămâna voastră?

Have a lovely day, many kisses :***

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***