Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

2 produse extrem de indragite: Nyx Blush & Nyx Lip Gloss

28.3.12




Hey! :)

Am alergat dupa aceste doua produse zile intregi, cautand cu disperare pe la fiecare chiosc de ziare :) si am reusit sa pun mana ape doua: un blush si un lip gloss. Nu regret, am descoperit doua produse grozave de care m-am indragostit. Astazi vreau sa va vorbesc putin despre fiecare produs in parte J


1.       1. Nyx Lip Gloss with Mega Shine – Goddess of the night - Smokey Look



  • Nuanta pe care o am poate fi purtata singura sau peste un ruj nude. Are mici particule de sclipici care nu se observa atunci cand gloss-ul este aplicat pe buze.
  

  • Imi place foarte mult aplicatorul este perfect pentru a aplica lip gloss-ul pe buze. Nu faci multa mizerie,  poti lua cantitatea perfect de gloss.


  • Foarte putin lipicios, as spune 1.5/10 (10 fiind foarte yucky).
  • Miroase foarte bine, a guma de mestecat (era o gum ape care o mancam cand eram mica, dar nu imi aduc aminte cum se numeste). Stiti sau nu, am o obsesie cu mirosul produselor.
  • Gustul este ok, nu obisnuiesc sa-mi mananc gloss-ul, dar mai gust din gand in cand fara sa vreau din el :)
  • Imi place foarte mult ambalajul produsului, capacul se insurubeaza foarte bine, deci e greu sa se desfaca singur prin geanta.

  • Ca si rezistenta pe buze, undeva la 2-3 ore, depinde daca mancati, beti, etc. 
  • Intotdeauna folosesc un balsam inainte de a aplica un ruj/gloss, l-am incercat si fara balsam si nu mi-am simtit buzele uscate.

   Il puteti achizitiona de pe site-urile din afara (gasiti mai multe oferte), din pacate nu stiu un site din Romania de unde il puteti achizitiona. In schimb gasiti multe produse Nyx pe Myashop.ro (nu sunt platita sa mentionez numele site-ul si nici nu primesc nimic de la ei).


2. Nyx Blush - Natural 



  •  Foarte putin prafos;
  • Are mici particule de sclipici, cu greu am reusit sa le observ, nici nu le-am vazut pana acum :);
  • Desi este o nuanta naturala, la prima aplicare optinand o nuanta de roz foarte subtila, este buildable (in functie de cat adaugati, obtineti o culoare mai intensa);
  • Pigmentat, nu uitati este o nuanta foarte deschisa de roz, in poza am trecut de doua ori degetul pe piele.
  • Cantitate suficient de mare;
  • Pe tenul meu este mixt nu am probleme cu rezistenta, am inteles ca pe un ten gras rezista cam 5-6 ore pana incepe sa dispara incet-incet;
  • Ambalajul nu ma incata foarte tare, pare ieftin, dar nu ma afecteaza prea tare :)



       Acest produs il puteti gasiti si pe site-urile din afara, dar si pe Myashop.ro la pretul de 21.99 lei (produsul nu este primit, l-am achizitionat din banutii mei).

      Recomand ambele produse, sunt foarte incantata de produsele Nyx, niciunul dintre ele nu m-a dezamagit pana acum. Voi continuan sa mi le achizitionez, am mai ochit cateva pe care mi le doresc :)

    Asa cum am mentionat, produsele sunt cumparate de catre mine, am mentionat site-ul Myashop in situatia in care cineva isi doreste sa le achizitioneze din Romania. Nu cunosc alte site-uri de unde pot fi achizitionate :/

    Ati incercat produsele Nyx pana acum?


    Va doresc o seara buna! V-am pupat :*:*