Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Fotd - Spring is here

17.3.12



Olaaaaaaa! :D


   O ce vreme minunataaa :) Nu-i asa? Din pacate astazi cred ca o sa stau mai mult prin casa, dar sunt plina de energie si de inspiratie cu toate ca am dormit doar 5 ore, spun asta pentru ca sunt o fiinta obosita din nastere si ma mir ca am avut atat de multa energie :) Am vrut sa fac un machiaj simplu, colorat, dar sa poate fi purtat ziua, intr-adevar rujul poate nu e pe gustul tuturor, dar se poate inlocui cu orice alt ruj dupa preferintele fiecaruia.

Bun, sa incepem :)

1. Am aplicat pe pleoapa superioara: corector + Nyx Jumbo Eye Pencil Milk (am sarit peste primer, pentru ca imi stergeam machiajul imediat dupa treminam cu pozele)


2. Am aplicat pe 3/4 din pleoapa superioara un galben sidefat:


3. De la jumtatea pleopei superioare inspre coltul extern am aplicat un portocaliu, am avut grija sa amestec bine culorile:


4. Am aplicat in coltul exter si am urcat inspre arcasa, un mov sidefat si din nou am avut grija sa amestesc foarte bine culorile:






5. Am aplicat pe jumatate din pleoapa noul meu creion dermatograf preferat, o nuanta superba de maro si am aplicat rimelul:


6. Am aplicat pe pleoapa inferioara (???!?!) 2 culori: un albastru deschis + movul de la pasul 5 si pe linia apei am aplicat Jum Eye Pencil Milk.


   Pentru ca am tot promis ca o sa vad arat si toata fata, astazi mi-am luat inima in dinti si am facut cateva poze full face, hihihi :D Daca "tratamentul" da rezultate in continuare o sa ma vedeti din ce in ce mai des :)

(am pus doar un cercerl, dar am doi, sunt facuti de Beauty By Jules si cred ca o sa ii port foarte desc de acum inainte :D)







Ce am folosit:


Pentru fata:
  • Missha Perfect Cover BB Cream - 13 Bright Beige;
  • L'oreal True Match Concealer;
  • Pudra CCUK Compact Refill - 1 Candlelight;
  • Blush Nyx - Natural;
  • Bronzer Oriflame Teracotta Powder - Natural Bronze.
Buze:
  • Ruj BeautyUK - 5 sunset;
  • Yves Rocher Gloss - Safran.
Ochi:

  • Corector L'oreal;
  • Nyx Jubo Eye Pencil -Milk;
  • Flormar Mono Eye Shadow - 15;
  • Coastal Scents 88 Color Eye Shadow Palette.
  • No7 Amazing Eye Pencil - 10 Brown;
  • Avon SuperExtend Mascara. 



    Sprancene:


    • Rimmel Brow Pencil - 004 Black Brown.

       Atat de tare mi-a placut ce a iesit, incat de-abia astept sa-l port maine cand ies la plimbare :X Sper ca v-a placut la fel de mult precum mi-a placut si mie :D


    Va doresc o seara minunata si distractie placuta daca iesiti pe undeva asta seara :D V-am pupat :*:*