Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

NOTD: Flomar 424

20.3.12




Hello :)


   In sfarsit am pus mana pe una dintre ojele mult dorite aflate in Top 5, daca stau bine sa ma gadesc a trecut ceva vreme de cand nu mi-am mai cumparat vreo oja :) De cum am cumparat-o am si folosit-o, nu m-a interesat ca sunt in parc, eram prea curioasa sa o incerc :D Nu stiu ce sa spun, imi place, dar imi e putin greu sa ma obisnuiesc cu ea pe unghii. N-am aflat care este inca motivul :)


Cu blitz:



Fara blitz:

   Bineinteles ca n-am putut sa stau linistita pana n-am incercat sa pun o alta oja peste sa vad ce-mi iese. Si mi-a placut :)))


   Am folosit doua straturi Flormar 424 si un strat Flormar Supershine 03. Am sarit peste top coat pentru a fost o manichiura de "proba''.


Ce spuneti despre creatia mea de pe inelar? Yay or nay? :D


Va doresc o seara minunata! V-am pupat :*:*