Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Top 5 oje preferate pentru primavara si Top 5 oje pe care vreau sa le achizitonez ♥

14.3.12



Hello :)


   Nu cred ca mai e nevoie sa spun ca am o mica obsesie pentru oje si de cum a venit primavara peste tot vad postari si videoclipuri cu oje, menite sa ma chinuiasca pe mine :) In acesta postare o sa va arat cele 5 oje pe care intentionez sa le port des primavara acesta si inca 5 oje pe care dores sa le achizitionez cu disperare :))


5. Flormar 431 - e una dintre cele mai speciale oje de la Flormar, m-am indragostit de ea cand am vazut-o ♥


Am folosit-o aici: Blue all the way :)

4. Flormar 238 -  asemanatoare cu Opi Pompeii Purple


Nu v-am aratat-o pe blog pana acum, dar nu e timpul pierdut :)

3. Rimmel Lasting Finish 060 Hot & Spicy - un portocaliu foarte frumos si vesel;


Nici pe aceasta nu v-am arata-o pana acum :)


2. Flormar 28 -  desi in poza arata portocaliu, e mai mult un corai.

Nici aceasta nu a ajuns pe blog pana acum.


1. Rimmel Lasting Finish 170 Lively Lilac - iubesc nuanta aceasta de liliac ♥



Am folosit acesta oja in acest Notd: Smell the lilac :)

   Pentru ca mi-am dat seama ca n-am suficiente culori pentru acesta primavara, sunt interesata sa-mi mai acumpar cate oje.


5. Flormar Neon 07

Click aici pentru a vedea cum arata oja:  Flormar Neon 07


4. Flormar Supershine 33

Click aici pentru a vedea cum arata oja: Flormar Supershine 33


3. Flormar 121

Click aici pentru a vedea cum arata oja: Flormar 121


2. Gabrini Diamond D65

Click aici pentru a vedea cum arata oja: Gabrini Diamon D65


1. Flormar 424

Click aici pentru a vedea cum arata oja: Flormar 424



Ce oje imi mai recomandati sa incerc? Ce oje v-ati mai cumparat in ultima vreme? Trebuie sa stiu :))


Va doresc o seara minunata! V-am pupat :*:*