Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Trusa de machiaj Sephora + Swatches

7.3.12



Heeey :)


   I-am promis zilele trecute Emmei (bloggerita/cititoare) ca o sa vorbesc putin despre trusa de machiaj Sephora si ca o sa fac swatch-uri fardurilor, asa ca astazi asta o sa fac :)

   Trusa am primit-o cadou de Sarbatori de la verisoara mea, am fost SUPER incantat, sa fiu sincera am plans de fericire :) Ce contine aceasta trusa? Contine 98 de farduri sidefate, mate si cu sclipici, 3 blush-uri, 3 creioane de ochi, doua creioane de buze, 6 eye liners, un mini rimel, 4 mini pensule, o oglinda, 70 rujuri/gloss-uri.


(poza e facta in seara in care am primit-o, am uitat sa fac astazi o poza :D)


   Fardurile:

   Dupa cum am spus, in trusa se gasesc 98 de farduri sidefate, mate si cu sclipici. Unele dintre ele sunt foarte pigmentate, unele prafoase, unele mai putin spre deloc pigmentate si unele se amesteca foarte greu. Nu le-am testat fara primer, nu am pleoape uleioase, dupa cateva ore bune observ sa se duce din intensitatea fardului.

   Partea I:


   Nu am folosit primer, folsind un primer culorile vor fi mult mai intense.




   Partea a II-a:







   Rimel: (nu l-am folosit inca, dar promit ca o sa va arat ce stie sa faca in urmatoarea postare)


   Creioane dermatograf & eye liners & creioane buze:

   Creioanele sunt foarte cremoase, creionul albastru nu distribuie uniform culoarea, se streg imediat la trecerea cu degetul peste.

   Nu am folosit decat liner-ul negru, nu mi-a placut deloc, a "zburat" imediat de pe pleoapa.

   Creioanele pentru conturul buzelor sunt ok, cel rosu s-a intins astazi peste tot, dar cred ca era de la strugurel :)









   Blush:

   Dintre cele trei, cel roz este cel mai putin pigmentat la aplicare, a trebuit sa imi bag bine de tot degetul in el :) Rezista bine si nu tind sa "fuga" pe parcursul zilei. Toate cele trei blush-uri au particule de sclipici in ele.



   Nu am mai swatch-uit si rujurile/gloss-urile (nici nu le-am folosit sincera sa fiu), dar daca vreti sa-mi spuneti si imediat ma apuc de treaba.


   Va spun sincer ca nu prea ma plimb prin Sephora pentru ca nu-mi permit sa cheltuiesc bani pe acolo, nu stiu cat a costat sau cat costa trusa si nici nu stiu daca mai poate fi achizitionata in momentul de fata, dar cred ca se mai gaseste ceva asemanator.

  Am folosit-o in cateva tutoriale si am de gand sa o mai folosesc in viitor, in momentul de fata imi mai doresc o singura paleta de la The Balm si gata :))
Cateva dintre tutoriale unde am folosit trusa:

   Poate o sa ma intrebati daca merita achizitionata...da, cred ca merita, puteti sa creati numeroase look-uri, culorile sunt foarte frumoase, aveti cam tot ce va trebuie in trusa :) Sunt foarte multumita de ea. Daca am uitat sa mentionez ceva ca rog sa ma trageti de ureche, mi se mai intampla :))


Va doresc o seara minunata! V-am pupat :*:*