Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Eotd - Orange with a pop of green

5.3.12



Hey :)


   Acesta e al doilea machiaj pe care l-am creat sambata, putin mai colorat si mai intens, din nou am adaugat putin verde, se pare ca verdele a devenit a doua mea culoare preferata sau a treia, nu m-am decis inca :))


   Am pregatit pleoapa: corector + primer + Nyx Jumbo Eye Pencil Milk;


   Am aplicat culoarea 1 pe toata pleoapa;


   Culoarea 2 am aplicat-o in coltul extern si in pliul pleoapei si am amestecat bine de tot, nu am urcat culoarea;


   Am aplicat gel liner-ul, culoarea 2 pe pleoapa inferioara pana la jumatate si culoarea 3 spre coltul intern;





   Nu e un machiaj complicat, rare sunt momentele in care am chef sa amestec foarte mult culori, vreau sa fie usor de realizat pentru toata lumea (bineinteles daca vrea cineva sa incerce un machiaj facut de catre mine).


Ce am folosit:

  • Corector True Match L'oreal;
  • Primer mineral E.L.F;
  • Nyx Jumbo Eyes Pencil Milk;
  • Rimel Yves Rocher Las Plumping Mascara (review in curand);
  • Trusa Sephora:
 

   Va sunt de ajutor aceste mini tutoriale? Vreau sa fiu de ajutor cat mai mult si vreau sa-mi spuneti daca nu explic suficient de bine :))

   PS: de cand cu nou rutina de ingrijire a fetei, tenul meu arata mult, mult mai bine, asa ca in curand o sa-mi arat din nou fata pe aici :) O sa vorbesc despre toata rutina in curand :)

   Daca aveti intrebari sau vreti sa vedeti anumite machiaje sau sa folosesc si alte palete din coletie, va rog sa ma anuntati, cu cea mai mare placere le fac.

Va doresc o seara minunata! V-am pupat :*:*