Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Yves Rocher Lash Plumping Mascara Review

11.3.12



Hey :)


   Revin astazi cu un review, review pe care voiam sa-l scriu de ceva vreme, dar m-am tot apucat de altceva si n-am apucat. Sunt foarte suparata ca am lipsit trei zile, mai bine spus ma simt vinovata :)) Stau foarte prost la capitolul: organizare :D Dar promit ca pe viitor sa fiu mult mai organizata.


   Rimelul l-am primit cadou la o comanda si am fost foarte curioasa sa-l incerc, desi am un rimel preferat, nu sunt total multumita de el si tot caut, sau mai bine spus: imi place sa tot incerc diferite rimeluri :)




Descriere oficiala:

Densitate , separare şi volum genelor.
Cu extract din ceară de orez reparatoare, ce conferă densitate. Un rimel ce oferă densitate şi volum genelor asemeni unui evantai, le aranjează, le defineşte şi le separă cu precizie.

Ce spun eu?
Este ROZ Consistenta destul de lichida spre lichida, e primul rimel cu acesta consistenta pe care il folosesc. Vad putin volum, in niciun caz ceva spectaculos. Are intr-adevar o textura crema fina, imbraca genele bine folosit doar o singura data, a doua oara le incarca mult. Imi place in schimb ca nu mi se "pleostesc" genele repede cum patesc atunci cand folosesc alte rimeluri, desi nu este waterproof. Dar nu este un rimel pe care l-as cumpara a doua oara.


1 strat

2 straturi

  Periuta imi place foarte mult, nu fac foarte multa mizerie cand aplic rimelul, pot ajunge cu ea si la genele micute din coltul intern al ochiului. As putea spune ca este una dintre periutele mele preferate.




Ma bucur ca am apucat sa-l incerc, nu e cel mai grozav rimel pentru mine, dar nici cel mai prost pe care l-am incercat. In momentul de fata rimelul meu preferat este Super Extend de la Avon (review Aici)

Cei de la Yves Rocher au foarte multe oferte bune, daca sunteti interesate de rimel, fiti cu ochii pe ofertele lor, am observat ca il ofera gratuit la diferite oferte.


L-ati incercat? Cum vi s-a parut?


Va doresc o seara minunata! V-am pupat :*:*