Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Sa mai si radem putin :)

4.3.12

Hello :)


   Ieri credeam ca o sa scap repede de raceala, astazi am inteles ca nu e asa cum credeam eu pentru ca sunt de 2x mai racita ca ieri, de-abia pot sa tin ochii deschisi, dar am promis ca astazi o sa va fac putin sa radeti. Zilele trecute ma uitam in analytics la cautarile haioase care au dus catre blogul meu si n-am putut sa le tin doar pentru mine, asa ca am zis ca fac astazi o postare cu ele :))

   Sa incepem:

* "+sos spaghete?"
* "as sta toata ziua cu nasul in ele" - =)))))
* "bagheta remington"
* ''cat costa parfumul millionaire" - cu siguranta nu o sa afle de pe blogul meu :(
* "colanti negrii si maieu" -
* "comod cu oglinda" -????
* "cum comand produse alverde"
* "cum lucrez an silver" - What????
* "cum pot sa- mi fac kourtney kardashian hairstyles"  - O_o
* "cum sa fac sos fara ulei" -
* "cum sa ma machez cu video clip" - :))))
* "cum sa pozezi" - O_o
* "dram queen barbu" - LOL? =)))
* "incredibil de frumos" - :D
* "par vopsit in mai multe culori" - :)
*  "poze cu baieti de 16-17 ani" - O_O :)))))
* "poze cu opere de arta"
* "poze fete cu parul in vant" - :))))
* "pupa-ma de dragobete" - :))))
* "rochi elegante de nasa pret acceptabil" - :D
* "rochii elefante pentru nasa" - :D
* "tutorial coafura in imagini hairstyle" - m-a bagat in ceata :)
* "tutorial de creat bentite"   - nu ma pricep la asa ceva :D
* "unghii oribile" -  :((
* "valentines day diferit" - :"vreau sa aduc un colet din hong kong" - :D

   M-au amuzat foarte tare, e haios sa vezi ce mai cauta lumea :)), imi aduc aminte ca am citit cautari mult mai haioase pe alte bloguri, dar cred nici ale mele nu sunt de trecut cu vederea :))

Va doresc o seara placuta si feriti-va de raceala! V-am pupat :*