Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

February Favourites

1.3.12



Hey :)

   Desi in ultimele zile ale lunii februarie am schimbat cateva produse, n-am vrut inca sa le mentionez de acum pentru ca le-am folosit mult prea putin ca sa-mi dau seama cat de mult imi plac :) Produse folosite nu s-au schimbat foarte mult fata de cele folosite in luna ianuarie, in mare parte sunt tot aceleasi asa ca am hotarat sa pozez doar produsele noi folosite de la inceputul lunii.

Produsele favorite pentru ingrijirea parului:

   In continuare sunt in cautarea un sampon, deci nici luna aceasta nu am un sampon favorit. Folosesc acelasi balsam de la Kallos pentru hideratare intensa, am folosit pana acum cateva zile la fiecare spalare bifazicul Anian pentru par vopsit (momentan testez altceva si nu il mai folosesc pentru o perioada).

Am adaugat:

  • Avon Advance Tehniques daily shine - miroase extraordinar de frumos, imi mai aranjeaza firele rebele si da o mica stralucire a parului (am mai mentionat ca am parul destul de stralucitor).

Produsele favorite pentru ingrijirea tenului:

   Aici s-au produse cele mai multe schimbari spre sfarsitul lunii februarie, dar o sa vorbesc despre ele la sfasitul lunii martie, o sa enumar rapid ce am folosit in mare parte in luna februarie: Bioderma Sebium Serum, Bioderma Sebium Gel Mussaant (sunt in cautarea unui nou cleanser, acesta imi usuca tenul rau in ultima vreme), Bioderma Sebium Hydra, Demachiant bifazic Balea.

Am adaugat:

  •  Bioderma Sensibio H2O - o folosesc dupa ce ma demachiez cu demachiant si nu o las pe fata sub nicio forma, imi place foarte mult si nu stiu de ce nu am mai folosit-o pana acum.

Produse favorite pentru ingrijirea corpului:

   Luna aceasta am fost lenesa si am uitat de untul de corp, in schimb am un nou gel de dus favorit:

  • Yves Rocher Jardins du Monde - Grains de Cafe du Bresil -oficial as sta cu nasul in el toata ziua, miroase extrem de bine, mirosul nu persista atat cat mi-as dori, dar parca il simt putin pe acolo :) E o adevarata placere sa ii deschid capacul. E suficient de hidratant.

Parfumul favorit:

   In sfarsit luna aceasta am un nou parfum favorit si anume:

  •  Omerta Pure - Vanille Bourbon - nu miroase atat de tare a vanilie precum credeam inainte sa-l primesc, e dulce, dar nu extrem de dulce (nu gasesc o descriere oficiala), miroase foarte bine si persista foarte mult parfumul. Am pus ochii pe mai  multe parfumuri dim gama Wellness.

Ojele preferate:

  In luna februarie am dat peste niste oje din colectie pe care nu le mai folosisem de mult pentru ca nu-mi placea cum aratau de unele singure pe unghii. Dupa ce am adaugat un strat - doua de oja neagra pe sub ele, m-am indragostit.

  • Flormar U16;
  • Flormar U28.
Planuiesc sa imi mai cumpar cateva in viitorul apropiat :)


Produse de make-up favorite:

   Gasiti lista completa aici: January Favourites

   Am gasit un alt rimel care sa imi placa extraordinar de mult, desi nu e waterproof (review in curand) si am renuntat la blush-ul Flormar (poate l-am folosit o data sau de doua ori, nu mai tin minte :D)

  • Yves Rocher Lash Plumping Mascara - imi place foarte mult formula, nu incarca genele.  - Update: daca la inceput arata bine, acum nu-mi mai place absolut deloc.
  • Blush Nyx PB07 Natural - blush mat, cat se poate de natural, arata foarte bine;
  • Blush PureTouch Morning Rose - cu mici particule stralucitoare, natural, arata foarte bine aplicat.
Melodia favorita:

Beyonce - I was here ♥
Rihanna - You da One ♥ 


   Nu stiu daca ati observat sau daca va intereseaza, dar am schimbat fundalul pozelor, am vrut sa arate totul mai proufi, poate mai e cineva pe undeva care e interesat de ce-am construit (nu e ideea mea bineinteles). De acum voi face pozele in:

cortul meu foto :)))) Facut de mine si de prietenul meu intr-o noapte, bine, mai mult de mine, ca daca il facea el cu siguranta ii lua vreo doua zile la cat de atent la detalii este (apreciez foarte mult lucrul acesta la el). Nu am vreun tutorial, dar va las link-ul de unde m-am inspirat eu: Click ME! Imi trebuie un bec mai puternic si asta e tot :D


Ce produse favorite ati avut in luna februarie? Daca nu ati avut mai multe care a fost produsul care v-a dat pe spate? Vreau sa-l incerc :D

Va doresc o zi minunata (eu de azi ma lupt cu o raceala :/) V-am pupat :*:*