Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Eotd x2 folosind quad-urile E.l.f.

26.3.12



Hello :)


   Astazi revin cu 2 Eotd-uri (eye of the day) pentru ca mi-a placut sa ma joc cu quad-urile de la E.L.F si m-am gandit sa creez un eotd de zi si unul de seara :) Sunt foarte multumita de calitatea lor (mai ales pentru 8 lei) si am de gand in viitorul apropiat sa-mi mai cumpar cateva. Din pacate nu am mai facut poze in timp ce m-am machiat, dar o sa incerc sa explic cat mai bine :D

   Primul eotd este unul de zi sau pentru orice parte a zilei in situatia in care nu va place sa va machiati in vreun fel anume.



   Pentru acest eotd am folosit ca intotdeauna corectorul de la L'oreal si creionul jumbo de la Nyx Milk (am sarit peste primer, dar de indicat este sa nu sariti peste primer), Avon SuperExtend mascara si bineinteles quad-ul de la E.l.f. Day 2 Night.



   Am aplicat culoarea 1 in coltul intern al ochiului, culoare doi pe toata pleoapa superioara, in loc de liner am folosit culoarea 3 si tot culoarea 3 am folosit-o si pe pleoapa inferioara., am aplicat jumbo eye pencil Milk pe linia apei. Un machiaj foarte simplu si rapid de realizat, perfect atunci cand sunteti pe fuga :))


   Urmatorul eotd este putin mai colorat, perfect de purtat la un eveniment, preferabil seara (cel putin eu l-as purta seara :D)




   Buun, aici am folosit: corector + jumbo Milk pe pleoapa superioara, Avon SuperSHOCK mascara, gel liner-ul Love Alpha, creion dermatograf Farmec, quad-ul de la E.l.f. Day 2 Night si quad-ul de la E.l.f. Luxe.










   In coltul intern am aplicat culoarea 1, pe restul pleoapei superioare am aplicat culoarea 2, am aplicat culoarea pentru a amesteca culoarea 2 in sus spre arcada, culoarea 4 am folosit-o doar in pliu ssi in coltul extern, nu am urcat cu ea. Am aplicat creion dermatograf pe linia apei si am coborat putin cu el, cu o pensula am luat mica am luat culoarea 5 si am amecat-o cu creionul. Am aplicat usor peste creion + 5 culoarea 1 (si-mi place atat de mult incat o sa mai incerc un machiaj cu aceasa amestecatura de culori :D).

   Sunt foarte incantata de rezultat. Promit ca o sa mai incerc sa fac cateva machiaje cu aceste doua quad-uri, mai am cateva idei. Ce pot sa spun despre aceste quad-uri, sunt ieftine si bune :)) Chiar nu ma asteptam sa-mi placa atat de mult. Sper ca v-au fost macar putin de ajutor aceste doua eotd-uri, o sa-mi mai comand cateva ca sa pot face cat mai multe machiaje cu ele, ma gandesc poate cateva dintre voi le aveti si va ajuta la ceva ceea ce fac eu aici (daca nu va asjuta, puteti sa-mi spuneti, nu ma supar :D) O sa incerc sa pun mana si pe niste palete de la Sleek, dar momentan nu stau bine la capitolul finante :)

Va doresc o seara minunata! V-am pupat :*:*