Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Haul: Nyx, E.l.f. & L.a. Girl/Colors

30.3.12



Hello :)

Stateam si ma gandeam cu cateva minute in urma de cand nu mi-am mai cumparat nimic si mi-am dat seama ca a trecut ceva vreme :)) Bine, mi-am cumparat doua produse de la Paula's Choice despre care nu am vorbit si nici nu vi le-am aratat pana acum, dar le-am pastrat pentru alta postare :) Produsele de la E.l.f. mi le-am facut eu cadou, cele de la Nyx si L.a Colors fac parte din cadoul meu de 8 Martie primit din partea prietenul meu (bineinteles eu mi-am ales totul :D)

Pentru ca primele produse care au sosit au fost rujurile de la Nyx si oja de la L.a. Colorsam sa incep cu ele :)

Cherryculture.com

1. 1. Nyx Round Lipstick - Thalia;




  • Cherryculture.com - 2.50 $;
  • Myashop.ro - 17.99 lei.

    2. Nyx Round Lipstick - Louisiana;


    •  Cherryculture.com - 2.50$.

    3. L.a. Girl - Love Letters;



    •    Cherryculture.com - 2.50$.
    4. L.a. Colors Color Craze - Aqua Crystals; ( o sa o vedeti in Notd-ul de maine :D, e SUPERBA)


    • Cherryculture.com - 1.50 $

    E.l.f.

    1. E.l.f.  Healthy Glow Bronzing Powder - Luminance - 8 lei;



    2. E.l.f. Nail Polish - Dessert Haze (Notd in curand :D) - 10 lei;


     Si cam atat :)

       La capitoulul rujuri stateam cel mai prost, aveam foarte putine asa ca am hotarat sa imi iau unele numai bune de primavara/vara :) Ojele au fost in plus, dar stiti deja ca iubesc ojele si n-am putut sa ma abtin :)) In aprilie stau cuminte, trebuie sa imi mai cumpar o crema cu Spf si gata, am de toate :D

       Ce v-ati mai cumparat in ultimul timp? :D :D

       Maine se deschide primul magazin Flormar in Auchan Titan si au anuntat ca exista surpize pentru fiecare client care ii calca pragul, asa ca o sa dau o tura si pe acolo sa vad ce e interesant :D


    Va doresc o seara buna si distractie placuta daca petreceti pe undeva :) V-am pupat :*:*