Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

EOTD: Spring in my heart

3.3.12




Hey! Hey! Hey! :D


    Chiar daca n-am mai iesit afara din casa de cateva zile (am fost foarte racita), astazi am fost EXTREM de incantata, atat de tare m-am bucurat ca a fost soare afara incat am vrut sa ies afara imediat cum m-am trezit, ceea ce evident nu am facut, DAR am fost inspirata sa fac doua machiaje :)) Cel mai greu imi este acum si de fiecare data sa gasesc o denumire Eotd-urilor acestea, pot sa vizualizez sute de culori unele langa celalalte, dar nu pot sa gasesc o denumire :)) Hai ca iar blablabuiesc, incontinuu am ceva de povestit :D Asa ca, o sa ma opresc din scris aici si o sa trecem la....machiaj :)

   Ca de fiecare data am pregatit pleoapa: corector + primer + Nyx Jumbo Eye Pencil Milk.


   Am aplicat pe toata pleopa culoarea 1.

 Am aplicat culoarea 3 in coltul extern al ochiului si in pliu si am amestecat cele doua culori (2+3) folosind culoarea 4 pe care am urcat-o spre arcada.



Bineinteles ca am uitat sa pozez un pas si anume: am aplicat peste culorea 3, culoarea 5 doar in coltul extern si am dus-o putin in pliu, dar n-am urcat cu ea (poate ma apuc sa fac si eu filmulete, cred ca o sa fie mai usor asa, am impresia ca explic ciudat).

Am aplicat culoarea 6 pe pleoapa inferioara, pe linia apei (o dah :D) am aplicat jumbo eye pencil Milk si bineinteles am aplicat liner-ul pe pleoapa superioara. Funny story: pentru ca sunt o MARE lenesa si nu mi-am spalat pensula de liner si nici n-am gasit-o pe cealalta, linia mea frumoasa a aratat astazi foarte urat, imi cer scuze, dar toti suntem oameni si mai gresim :D




   Ce pot sa zic, aproape toate culorile mele preferate la un loc. :D


Ce am folosit:

  • Corector True Match L'oreal;
  • Primer mineral E.L.F;
  • Nyx Jumbo Eyes Pencil Milk;
  • Rimel Yves Rocher Las Plumping Mascara (review in curand);
  • Trusa Sephora:

Cum v-ati petrecut sambata? Eu ma pregatesc asta seara sa ies in oras, in sfarsit dupa 4 zile petrecute in casa :)) Va doresc o seara minunata! V-am pupat :*:*

Daca aveti intrebari,curiozitati, nelamuriri sau doar vreti sa discutati cu cineva, sunt mai mult decat incantata sa va raspund, ma puteti contacta prin formularul de contact sau direct la: contact@goldandsilversparkles.com

:*:*:*