Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

BRTC Gold Caviar BB Cream SPF 50

5.12.12


Hey :D

   V-ati pregatit ghetutele? Ati fost cuminti? :D Pe la mine a trecut Mos Nicolae, am inteles ca o sa mai vina o data la noapte pentru ca a uitat din cadouri :)) Ma bucur la fel de mult ca atunci cand eram mica, il astept in fiecare an cu mare nerabdare pentru ca stiu ca de fiecare data imi aduce bunatati (si prin bunatati ma refer la dulciuri, cui nu-i plac?) :D Lasandu-l pe Mos la o parte, cred ca sughite incontinuu de cateva zile, toata lumea vorbeste despre el, astazi o sa va vorbesc despre un produs pe care mi-am dorit foarte mult sa-l incerc si nu m-a dezamagit.

   Did you prepare your shoes? Were you nice this year? Saint Nicholas was at my house a few minutes ago and I think he's going to come back tonight too, he forgot some presents :D Every year I am waiting for him with the same joy as I was waiting for him when I was younger, I know he is going to bring me goodies (and by goodies I mean sweets, who doesn't like them? :D) Poor Saint Nicholas i thinks he has the hiccups, everybody talks about him so now i'm going to let him rest and talk to you about a product that I really wanted to try and that I liked very much.

   BRTC este o companie din Coreea de Sud care si-a inceput activitatea in 2006. In momentul de fata produsele lor sunt vandute in peste 10 tari din Asia, Europa si acum in America de Nord, anual se vand peste 6 milioane de produse. Au o gama de produse foarte vasta: pentru tenul acneic, produse care sa asigure o acoperire maxima, produse anti-ageing, peeling si hidratare, produsele lor sunt destinate in special persoanelor cu tenul sensibil.

    BRTC started in 2006 in South Coreea, they now sell their products in more than 10 countries from Asia, Europe and now in North America, every year they sell over 6 milion products. They have a very wide range of products: blemish care, cover care, anti aging, peeling and moisturizing, all their products are great for sensitive skin.





Denumire/NameBRTC Gold Caviar BB Cream SPF 50;
Pret/Price: 28 $;
Cantitate/Amount: 35 ml;
Ingrediente/Ingredients: 



De unde il pot achizitiona/Where can i buy it from?: BRTCSTORE.com
Alte observatii/Other Observations: Transportul catre Romania este de 18 dolari, dureaza in jur de o saptamana doua, putin cam piperat costul transportului.

   Imi place foarte mult ambajul, e un tubulet pe pe care apesi sa iasa produsul, sunt o fana a ambalajelor de genul, poti sa folosesti produsul pana la ultima picatura. Pe tub scrie ca acest BB Cream are trei functii: de albire, anti-rid si protectie UV. Folosesc BB Cream-ul acesta de vreo 3 saptamani, nu am observat ca mi s-au decolorat petele de pe fata, dar nici cand am folosit BB Cream-ul de la Missha nu am observat, oricum nu pentru asta le folosesc, imi place faptul ca nu incarca tenul, au o acoperire buna si un SPF mare, nu-mi pasa foarte tare de celalalte functii.

   The packaging is very nice, it's a squeeze tube, I like the fact that you can use all the product inside the tube. It says on the tube that the BB Cream has a triplex function: whitening, anti-wrinkle and UV block. I've been using this BB Cream for about three weeks now and I haven't seen the whitening effect yet, but then again I haven't see the whitening effect as i was using the Missha BB Cream. I like BB Creams because they have a light texture, they give good coverage and for their high SPF, I don't really care about the other functions :D



    Are o consitenta densa si-mi place cel mai mult sa il aplic cu degetele. Acoperire este una medie spre mare, puteti aplica si doua straturi, nu incarca tenul. Nunata nu se potriveste persoanelor cu tenul deschis, chiar daca atunci cand il intindeti pare a avea aceeasi culoare cu cea a tenului vostru,  in cateva minute oxideaza si se vede clar o diferenta intre fata si gat. Mirosul este unul placut, de plante, nu miroase foarte puternic. Eu am foarte multe zone in care tenul are nuante diferite, BB Cream-ul de la BRTC uniformizeaza foarte bine nuanta tenului. Nu este foarte rezistent la transfer, dar nici nu se duce peste tot, e undeva intre. Incep sa stralucesc in zona T cam in 5-6 ore de cand l-am aplicat, dar cred ca in mare parte e si vina pudrei mele, nu e foarte grozava.

    It has a thick consistency and I like to apply it with my fingers. It gives a medium to high coverage, it's buildable, you can apply two layers and you still get a natural look. Unfortunately, the color of this BB Cream is meant for people with medium skin tones, on my fair skin you can see the difference between my face and my neck. The smell is nice, it smells like plants, it's not a very strong scent. It evens out my skin tone, covers my red spots and my blackheads without a problem. It does get a little on my phone when i talk at it, but it's not all over the place. My T zone starts to shine in about 5-6 hours, but I think it has to do a lot with the powder that I'm using, if you have a very good powder I think you can wear it for up to 8-9 hours without a shinning t zone or face.

   Tenul meu fara niciun produs aplicat (pete, pori blocati, puncte negre) -  imi pare rau ca trebuie sa va oripilez cu poza de mai jos, ma aflu in perioada in care tenul meu o ia razna;



Aplicat intr-un strat (se poate observa diferenta intre ten si gat, dar acopera destul de bine roseata si deja a uniformizat tenul, punctele negre nu se mai vad);



Aplicat in doua straturi.



   Sunt foarte multumita de acoperire si chiar daca nuanta lui este putin mai inchisa decat nuanta tenului meu il pot amesteca cu unul mai deschis :D Acesta este al treilea BB Cream pe care-l indragesc si acum sunt cu adevarat convinsa ca nu vreau sa ma mai intorc la fondurile de ten :)

  I love the coverage of this BB Cream and even though the shade is a little bit dark for me I can always mix it with a lighter BB Cream. This is the third BB Cream that I'm in love with and I know now for sure that I'm not going back to foundation ever :)

   Daca vreti sa comandati ceva de la ei, pe pagina lor de Facebook au un cupon de 20% reducere - CUPON.

   Ce BB Cream-uri asiatice ati incercat pana acum? Sau ce BB Cream-uri ati incercat? Ce parere aveti despre ele? :D

   What asian BB Creams have you tried? Or what BB Cream have you tried? What did you think about them? :D

O seara minuanata sa aveti, v-am pupat :*:*

Have a lovely evening, kisses :*:*


Produsul a fost primit spre testare, acest lucru nu a influentat sub nicio forma parera mea despre produs, acest review este 100% sincer ca intotdeuna.

 I received the product for testing purposes, this does not influence my opinion about it, as always I am 100% honest in my reviews.