Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Twisted Halo Hair Style

19.12.12


Hey Heeeey! :D


   Pentru ca am primit multe complimente legate de coafura pe care am purtat-o in ultimul tutorial, m-am gandit sa scriu o scurta postare si sa va arat mai multe poze, este una dintre cele mai simple coafuri pe care am facut-o vreodata si arata super elegant, cred ca o sa o port si de Sarbatori :) Aveti nevoie doar de cateva  agrafe apropiate de culoarea parul vostru si de o perie.

   Intamplarea a facut ca eu sa dau peste un videoclip pe Youtube al unei domnisoare foarte dragute care explica cum se face coafura:

(for my english readears: please watch the video so you understand how to do it :D)

   In functie de cat de indemanatice sunteti, puteti face o coada frantuzeasca de jur imprejurul capului :) Ce va arat eu astazi este varianta simpla :D







   Tot ce-am facut este sa-mi fac o carare intr-o parte, apoi am rasucit parul si pe masura ce-l rasuceeam aveam grija sa arate cat mai aranjata partea de sus si sa prind din cand in cand cateva agrafe ca sa nu se desprinda parul si asta a fost tot, super simplu nu-i asa? :D Cred ca se vede mult mai frumos daca lucrezi cu un par carliontat, deci fetelor cu parul carliontat (si nu numai) inca o coafura de adaugat pe lista :D

   Ce spuneti ati incerca coafura? :D As vrea sa o incerc sa fac si o coada frantuzeasca de jur imprejurul capul, dar nu cred ca o sa-mi iasa, dar arata tare bine :D

(ce frumosa e Scarlett in poza acesta :X sursa poza)

O seara placuta si relaxanta va doresc, v-am pupat :*:*