Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Christmas Wishlist ♥

12.12.12

 

   Am inceput sa ma gandesc la ce cadouri imi doresc de Craciun inca de la inceputul lunii, asta ca sa fiu sigura ca nu uit nimic, daca in anii precedenti nu stiam ce-mi doresc se pare ca anul acesta am inceput sa gandesc altfel si in afara de faptul ca nu mai arunc banii pe produse care nu imi trebuies stiu si exact ce produse imi lipsesc si-mi doresc :D Le-am grupat pe categorii ca sa-mi fie mai usor si sa nu omit nimic :)

Produse pentru par:

  Primele pe lista sunt bigudiurile electrice, in ultima vreme imi place sa-mi ondulez parul mai mult decat sa mi-l indrept si pentru ca exista momente cand nu am timp sa mi-l fac cu ondulatorul cred ca niste bigudiuri electrice sunt perfecte :D

Bigudiuri eletrice Remington KF20i


   Pe locul doi se afla o placa pentru indreptat parul de care am ramas foarte placut surpinsa de ea, cumnata mea o are si e o adevarata placere sa iti intinzi parul cu ea ♥

Remington Pearl S9500


Make-up:

  Primul produs pe lista este o pudra pentru fata despre care am citit numai lucruri minunate, stau cu gandul la ea de vreo doua luni si o sa fie a mea :D

Ben Nye Classic Translucent Face Powder


   Despre paleta acesta am auzit numai lucruri bune, unii spun ca e mai buna decat Naked, mult mai versatila, are un rand de farduri mate si unul de farduri metalice.

Lorac Pro Palette

  
    Nu poti avea niciodata suficiente pensule sau cel putin eu nu pot avea :)))

Sigma Brush Kit

(sursa poza)

   Nu sunt foarte multumita de iluminatorul de fata pe care il am momentan si despre acesta am auzit numai lucruri grozave, iar din swatch-uri pare foarte, foarte frumos *hearts;

The Balm Mary-Lou Manizer


Altele

   Ador sandwich-urile la grill, am facut o obsesie pentru sandwich-urile cu snitel de pui de la Hei si vreau sa mi le fac acasa :D

Grill electric :D


(sursa poza)

   Cred ca stiti deja ca sunt ador orezul, il mananc de cel putin 3 ori pe saptamana si imi doresc FOARTE MULT o masina de gatit orez :D :D

Masina gatit orez



(sursa poza)

   Si nu in ultimul rand imi doresc multa sanatate atat mie cat si celor dragi mie, restul vin pe parcurs :)

   Bineinteles ca nu le vreau pe toate, dar sper sa primesc cel putin 2 dintre toate produsele de mai sus :D Anul viitor intentionez sa mi le achizitionez pe toate, pentru ca mi le doresc tare mult :)

   Link-urile de mai sus nu sunt link-uri de afiliere, nu castig absolut nimic daca dati click pe ele sau daca cumparati prin intermediul lor, le-am adaugat doar ca sa mentionez sursa pozei :)

   Voi ce va doriti de Craciun? :D

Va doresc o seara minunata, v-am pupat :*:*