Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Christmas Make-up Series - Warm & Cozy

7.12.12


Buna fetelor :D

   Sunt racita de aproape o saptamana si stau inchisa tot de atata timp in casa, nu se petrece absolut nimic palpitant in viata mea, daaaar nu las asta sa ma supere pentru ca luna acesta mi-am propus sa fiu optimista si plina de viata (sunt in general o fire optimista, dar mai am momentele mele in care-l pierd :D). In fiecare am o traditie in care in ziua de 25 decembrie port toata ziua caciula mea de Mos Craciunita, anul trecut n-am gasit-o, dar am dat peste ea zilele trecute si tare fericita mai sunt :) Zilele trecute am avut chef sa fac un machiaj si cum luna acesta o sa incerc sa va dau cat mai multe idei (Craciunul il petrec cu familia, dar imi place sa fiu foarte aranjata) cred ca o sa va placa cel de astazi (sper :D).
   
   I've got the flu for almost a week now and I've been locked up in my room, there's nothing exciting going on in my life right now, but I won't let this get me down because this month I want to be super optimistic and full of life :D Every year on Christmas Day I have a tradition, on the 25th of December I wear my Santa hat all day, last year I couldn't find it (i was looking for it on the day i was supposed to wear it, lazy me) so this year i tried to remember where it could be and after searching every little corner of my room for it I HAVE FOUND IT YAY! I'm going to try and give you some more make-up ideas this month and i hope you are going to like them all :) 







Cum am obtinut look-ul acesta / How i've achieved this look:




    Am aplicat pe toata pleoapa Nyx Jumbo Eye Pencil Milk si apoi in coltul extern al ochiului am aplicat banda adeziva pentru a ma ajuta sa dau forma machiajului.
Poza 1: Am aplicat culoarea 1 pe toata pleoapa;
Poza 2: Am folosit culoarea 2 pentru a blendui culoarea 1 si am urcat cu ea catre arcada;
Poza 3: Am folosit in pliu putin din culoarea 3 si am acut grija sa nu urc peste culoarea 2. Am aplicat culoarea 4 doar in centrul pleoapei.
Poza 4: Am folosit culoarea 5 pe arcada, coltul intern al ochiului si putin pe ploapa inferioara, am aplicat culoarea 3 pe pleoapa inferioara de la jumatate catre coltul extern al ochiului. M-am jucat putin cu sclipicul negru despre care v-am vorbit aici ♥, nu-i asa ca arata foarte bine? :D

   I've applied Nyx Jumbo Eye Pencil in Milk on my entire lid and I've applied some scotch tape to help me get the shape i want. 
Picture 1: I've applied color 1 on my entire lid;
Picture 2: I've used color 2 to blend color 1 and I went up with it to my brow bone;
Picture 3: I've added a little bit of color 3 in my crease and I've applied color 4 only in the center of my lid;
Picture 4: I've applied color 5 on my brow bone, inner corner of the eye and on almost half of my lower lid and I've applied color 3 on the rest of the lower lid. I've played with my black glitter that I've reviewed here, doesn't it look so pretty? :D

   E un machiaj putin mai complicat, dar cu putina practica sunt sigura ca il veti reusi (uitati-va la pirmele mele machiaje *baga capul in pamant de rusine* :D:D)

   Even though it might seem a little bit hard to do, with some practicing I know you'll be able to do it (look at my first make-up looks *covers face in shame* :D:D)

   Produse folosite:
  • Ochi/Eyes: Nyx Jumbo Eye Pencil Milk; Sephora Palette (review), Flormar mono eyeshadow 15, Gosh intense eyeliner pen (review), gosh Boombastic mascara (review), Dark Angel glitter (review)
  • Fata/Face: BRTC Gold Caviar BB Cream (review), e.l.f all over cover stick - Apricot Beige, pudra CCuk in nuanta Candlelight, bronzer E.l.f. in nuanta Matte Bronze, blush Flormar Blush-On 91 (review);
  • Buze/Lips: Gloss CoverGirl  wetslicks - Honey Talks;
  • Sprancene/Eyebrows: creion pentru sprancene Rimmel 01 Black Brown, alverde brow gel 02 brown.
 Ce parere aveti, l-ati purta de Sarbatori? / What do you think, woyld you wear it for the Holidays?

Va doresc o seara minunata, v-am pupat :*:*

Have a lovely evening, kisses :*:*