Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Tag Time: Avon sau Oriflame

2.12.12


(mi-am permis sa imprumut banner-ul de la Anda, sper sa nu se supere pe mine :D)

Hey :D

   Stiti cat de mult imi plac tag-urile, pur si simplu mi se par foarte fun de facut si in plus este o alta modalitate
de a ajunge sa ma cunoasteti mai bine. Am vazut ca circula acest tag prin blogosfera de beauty, nu stiu ce mi-a luat atat pana sa-l fac, dar mai bine mai tarziu decat niciodata :D

1. Care sunt primele trei produse preferate (cele mai folosite) de la Oriflame?

   Imi faceam griji ca nu am ce sa va arat, m-am inselat, mi-am amintit ca am exact trei produse pe care le indragesc foarte mult :D

1. Oriflame Studio Artist Concealer - mini review aici;


2. Cutiuta cu minuni, cea cu vanilie :X;


3. Oriflame Perfecting Face Primer - review in curand (zis asta de un an cred :D acum promit unul);


2. Care sunt primele trei produse preferate (cele mai folosite) de la Avon?

1. Creioanele Avon SuperShock :X - review in curand;


2. Avon Super Extend Mascara - review aici;


3.  Parfumul meu preferat de la Avon - Incandessence;


3. Care credeti ca sunt diferentele intre cele doua?

   Sincera sa fiu nu mi-am pus niciodata intrebarea aceasta si nici nu prea m-a interesat, ambele au produse bune, cat si produse mai putin bune. Daca stau sa ma gandesc foarte bine, bine de tot, mi se pare ca Avon intotdeauna a avut oferte mult mai bune, preturi mai mici si are foarte multe produse :D

4. Daca ati vrea sa va cumparati cate produse vreti de la Avon sau Oriflame, de la care ati cumpara?

   Ah, grea intrebare, nu poti sa ii adresezi intrebarea asta unei persoane care are probleme serioase cu achizitionarea produselor cosmetice :)))) As alege Avon pentru ca mama imi aduce catalogul acasa si ma tenteaza de fiecare data cu el si pentru ca imi place diversitatea produselor :D

Voi ce alegeti? Avon sau Oriflame? :D

*daca nu ati facut incat tag-ul va invit sa-l preluati :*

Va doresc o seara minunata, v-am pupat :*:*:*