Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Winterlicious Tag ♥

10.12.12



   Heeeeei :D

  Umbla de ceva vreme un tag pe Youtube "Winterlicious Tag" (daca nu ma insel, Macbarbie07 a fost cea care a facut tag-ul) care mi-a atras atentia, dar pentru ca nu mi s-a parut potrivit pentru luna noiembrie am decis sa-l fac luna acesta, cred ca este foarte portivit  :D Intrebarile sunt tare dragute si ca intotdeauna am sansa sa va mai spun cate ceva despre mine, asta daca nu v-ati saturat deja sa tot cititi =)) Sa trecem la treaba :D


1. Care este oja ta favorita iarna acesta? (am specificat "iarna aceasta" pentru ca s-ar putea ca anul viitor sa imi placa alte oje :D)

  In general iarna ma indrept catre oje rosii, rosii cu sclipici si oje inchise :) Anul acesta am trei oje pe care intentionez sa le folosesc non stop, atat de mult imi plac :D


  • p2 pearl crack ling top coat 030 red volcano - in curand intr-un Notd;
  • Flormar Supershine Miracle Colors U14 - in curand intr-un Notd;
  • Flormar JG541 - in curand intr-un Notd;
2. Care este produsul favorit pentru buze in acesta iarna?

  Ca e iarna, ca e vara, buzele mele au nevoie de hidratare asa ca primul produs favorit este balsamul meu de buze Care lapte si miere (am vorbit putin despre el aici), iar apoi in ultimul timp am fost foarte atrasa de gloss-ul meu de buze de la CoverGirl (miroase ATAT DE BINE, a cafea ♥), l-am purtat in ultimul tutorial.


3. Care este obiectul vestimentar cel mai des purtat iarna acesta?

   Desi de-abia acum simt ca a venit cu adevarat iarna, puloverul-rochie pe care il vedeti in poza il tot port de ceva vreme, are o culoare vesela si parca a fost facut pentru mine :))))


4. Care este cel mai des purtat accesoriu iarna?

   Caciula nu-mi place sa port, desi am una tare draguta :) Nu-mi place sa-mi fie frig la gat asa ca iarna port foarte des fular, am un fular foarte pufos pe care voiam sa vi-l arat, dar e la spalat momentan :D

5. Care este parfumul preferat iarna/ mirosul lumanarii parfumate?

   In fiecare zi a anul imi place sa miros vanilia, iar in periaoada Sarbatorile imi place mirosul scortisoarei. Toate lumanarile parfumate pe care mi le cumpar au miros de vanilie sau scortisoara :)

6. Care este bautura ta preferata iarna?

   Cu siguranta ciocolata calda, dar nu orice fel de ciocolata, imi place ciocolata calda pe care de-abia o poti sorbi cu paiul :D In foarte putine locuri am gasit o ciocolata calda asa cum imi place mie, e drept nici nu prea ies foarte des :)))


7. Care este filmul tau de Craciun/Sarbatori preferat?

   Ah :X Unul dintre filmele mele preferate este "Christmas Vacation" cu Chevy Chase, bine, imi plac marea majoritate a filmelor lui vechi si aproape in fiecare an ma uit la ele :X Daca nu l-ati vazut il recomand, foarte haios :D


8. Care este melodia ta preferata de Craciun?

 Am doua melodii pe care le indragesc tare mult si le ascult oricand cu mare placere ♥

Dean Martin - Let it Snow


Mariah Carey - All i want for Christmas is YOU!


9. Care este mancarea ta preferata de Sarbatori?

    Uuuuuu :X Toba (o mananc o singura data pe an si o astept cu mare entuziasm anul acesta), salata de beouf si sarmanele, anul acesta o sa incerc pentru prima data si piftie :)) eu trebuie sa mi le pregatesc separat pentru ca nu manac ceapa/usturoi. 

10. Care este decoratiunea ta preferata anul acesta?

   Beculetele, ador beculetele, sunt colorate si ma binedispun. As pune beculete peste tot daca as putea :))


Si bineinteles bradul meu :D


11. Ce planuri ai de Sarbatori?

   Sarbatorile le petrecem intotdeauna cu familia, ziua de 25 Decembrie este una super aglomerata pentru mine pentru ca trebuie sa ma impart in doua parti, pana la o anumita ora suntem la mine acasa si apoi plecam la prietenul meu, noroc ca sta foarte aproape de mine :D Eu as prefera sa stau toata ziua in pijamale, bagata in pat si sa ma uit la filme, dar eu sunt mai comoda de fel. Trebuie sa ne bucuram de toata momentele petrecute impreuna cu familia ♥

   Va invit sa preluati tag-ul daca va place, mie mi-a facut placere sa raspund intrebarilor si sper ca si voua v-a facut placere sa cititi raspunsurile mele :)

Va doresc o seara minunata, v-am pupat :*:*