Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Voi m-ati intrebat, eu va raspund! :D

4.12.12


Hello, hello, hello :D

  In sfarsit m-am intors si pot sa spun ca e bine acasa :))) Stiti deja ca luna Decembrie este luna mea preferata din an, ieri am pregatit blogul pentru Sarbatori si astazi mi-am pregatit si camera, nu am mai avut rabdare :D



   La ultimul giveaway de pe blog, una dintre reguli a fost: "Aveti vreo curiozitate sau o intrebare la care ati vrea sa va raspund? Daca nu, va rog sa raspundeti la urmatoarea intrebare: cum mi-ati descoprit blogul?".
  • Daniela ma intreaba: "Ce parere au cei din viata ta despre faptul ca ai un blog si ca trebuie sa ii dedici timp?"
   Daniela, marea majoritate a rudelor mele stiu ca am blog, dar cred ca nimeni din familie nu mi-l citeste :)) Mama nu prea intelege exact cu ce ma ocup, iar tata nu considera ca este o munca serioasa (pe vremea lor nu existau bloguri, tata este mai de moda veche). Prietenul meu ma sustine cel mai mult, chair el m-a impins de la spate sa ma apuc sa scriu :D
  • Carmen ma intreaba: "E dificil sa ai un blog in care trebuie sa scrii zilnic? Cat timp iti ia sa faci o postare?"
   Carmen, la inceput scriam in fiecare zi, dar mi-am dat seama ca nu pot in fiecare zi sa am continut de calitate, asa ca am decis sa scriu o zi da, o zi nu (e un fel de program). Asa ma pot concentra mult mai mult pe ceea ce am de scris si am doua zile in care tot pot adauga idei. Ca sa scriu un review (cu tot cu poze + editare, in limba romana si engleza) dureaza in jur de 2 ore jumatate - 3 ore, un machiaj imi ocupa jumatate din zi (asta daca il postez in aceeasi zi in care il si fac), postarile in limba romana in jur de o ora. Depinde foarte mult de cum ma misc, careodata sunt mai lenesa si ma intind :D
  • Cris ma intreaba: "Ce produse de par folosesti? :D"
   Cris, in momentul de fata folosesc samponul si balsamul de la la L'oreal Elseve Total Repair 5 de care sunt foarte multumita, spray-ul protector de la TRESemme pe care-l folosesc ori de cate ori folosesc foehn-ul, placa sau ondulatorul si mai nou o data la doua zile folosesc Gliss Hair Repair pentru ca-mi face parul stralucitor si pentru ca miroase frumos :D In ultima vreme nu am mai folosit nicio masca pentru ca uit sau imi e lene :)
  • Laura promit ca am sa scriu mai multe despre mine si eu sunt o persoana foarte curioasa din fire :D
  • Snowflake ma intreaba: "Cand iti realizezi machiajul ochilor cu ajutorul scotchului si folosesti eyeliner, codita de eyeliner o faci tot cu scotchul sau pe acesta o faci dupa ce dezlipesti scotchul?
   Snowflake, trasez doar linia exterioara a coditei, dupa care dezlipesc scotchul si termin codita si restul liniei de eyeliner :D
  • Ral ma intreaba: "Care este brandul tau preferat de cosmetice? Cate oje cuprinde colectia ta? :D"
   Ral, nici nu stiu ce sa iti raspund la prima intrebare :))) Nu cred ca am in colectie foarte multe produse de la o anumita firma, de obicei cumpar ce ma atrage :D In momentul de fata colectia mea de oje cuprinde 56 de oje, am aruncat de curand ojele pe care nu puteam sa le mai folosesc si am oferit 3 oje din colectie la un giveaway pe Facebook.
  • Stefania ma intreaba: "Care este blush-ul tau preferat? Care ti se pare cel mai bun?
   Stefania, blush-ul meu preferat este cel de la p2 (review aici) Feel Good mineral blush in nuanta 050 Innocent Rose, il ador, il iubesc, nu vreau sa mai folosesc alt blush :))) Din pacate nu stiu sa iti spun care este cel mai bun, fiecare are preferintele lui si asteptarile lui de la un blush. Pentru mine in momentul de fata cel de la p2 este grozav :D
  • Annca Anya ma intreaba: "Care e mancarea ta preferata? Si care e dulcele tau preferat?:)"
   Annca, am trei mancaruri de care nu ma pot satura: puiul in sos de stridie, lasagna cu paste (reteta aici) si orezul :D Dulcele meu preferat este tortul de biscuiti facut in casa, e delicios, ceea ce imi aduce aminte ca bunica mea mi-a promis unul :D
  • Cristina, reteta prajiturii cu mere caramelizate din pacate nu ai vazut-o la mine, as vrea sa te ajut, dar habar n-am cum se face :))
  • Emma, mai mult ma ocup de ten decat de par. Folosesc produse care sa-mi hidrateze parul (pentru ca este destul de uscat) si produse care sa-l protejeze de caldura. Din cand in cand aplic pe varfuri ulei de jojoba si-l las pana a doua zi cand imi spal parul :)
  • Silvia ma intreaba: "De ce "Gold and Silver Sparkles?"  si-mi spune ca ar vrea sa vada un machiaj fantezie.
   Silvia, de multe ori m-am gandit ca cineva o sa ma intrebe de unde anume vine numele blogului si de fiecare data n-am putut sa-mi dau seama la ce anume m-am gandit atunci si nici nu pot sa-mi aduc aminte daca a insemnat ceva :)) Stiu doar ca am vrut ceva care sa atraga si sa se potriveasca cu tema blogului :) Iti promit ca o sa incerc sa fac un machiaj fantezie desi nu cred ca am destula imaginatie sau talent.
  • Adeline ma intreaba: "Cum ti-ai facut curaj sa iti faci blogul?"
   Adeline, Gold and Silver Sparkles nu este primul meu blog. Am incercat inainte de a avea blogul acesta sa-mi fac unul, am scris prima postare si pentru ca nu sunt o persoana curajoasa mi s-a facut teama si am sters blogul :)) Apoi mi-a parut tare rau si tot vorbeam cu prietenul meu ca as vrea sa incerc din nou sa scriu, dar imi e frica si el m-a incurajat si mi-a spus macar sa incerc. Uite-ma dupa un an si doua luni tot aici si sper sa fiu cat mai multi :D
  • Cristina ma intreaba: "De ce cateodata mi se aspreste pielea de pe maini?
   Cristina, daca nu este vreo problema medicala, banuiesc ca pielea de pe maini ti se aspreste din cauza ca nu o hidratezi corespunzator. Mi mi se intampla asta iarna si atunci folosesc o crema hidratanta pentru maini.
  • Graziella ma intreaba: "Ce anume te motiveaza sa continui sa scrii pe acest blog?"
   Foarte buna intrebarea ta Graziella :) In primul rand ma gandesc ca poate ii sunt de ajutor cuiva, la randul meu si eu citesc bloguri si postarile fetelor imi sunt de foarte mare ajutor. Imi place foarte mult sa scriu si sa interactionez cu voi, este o ocupatie foarte placuta :D
  • Oo Oana ma intreaba: "Intrebarea mea pentru tine, avand in vedere ca am ceva probleme cu acneea, cu porii si punctele negre, e ce produs te a impresionat cel mai mult si ti s a parut ca intr adevar are efect impotriva problemelor de care ziceam. Sau orice sfat ti se pare ca trebuie mentionat. Te intreb ca stiu ca si tu ai avut mici probleme si vad ca ai scapat de ele. Am citit postarea ta de mai demult cu un tratament cu produse parca din strainatate dar n-am nici cum, nici suportul financiar sa fac rost de ele. Multumesc pentru un eventual raspuns."
   Oana, nici acum n-am scapat de probleme pe care le-am avut, dar situatia este mult mai roz decat inainte. Nu stiu daca ai fost pana acum la dermatolog si nici nu stiu ce fel de acnee ai, primul pas ar fi sa afli cu ce fel de acnee te confrunti, exista posibilitate sa ai nevoie de un tratament medicamentos despre care eu nu pot sa iti vorbesc, trebuie sa faci cateva investigatii inaite sa te apuci sa te tratezi singura. Puncte negre si pori dilatati am si eu, dar asta sunt total neimportante pentru mine pe langa porii blocati care ma scot din sarite. Ii tin sub control cu 2% Bha-ul de la Paula's Choice care este destul de scump, dar iti ajunge o vesnicie si aplic din cand in cand Brevoxyl pe pustule. Urmeaza sa-mi schimb rutina de ingrijire a tenului si am sa vorbesc despre asta in momentul in care o sa observ cum e situatia :) Daca mai ai ai orice alta intrbare te rog sa-mi scrii.
  • Mihaela ma intreaba: "Ce iti doresti de la Mos Nicolae?"
   Mihaela de la Mos Nicolae mi-am dorit sanatate multa penrtu mine si cei dragi si dulciuri =)))
  • Maria Ana ma intreaba: "Cat timp iti ia sa realizezi un machiaj simplu de zi?Te machiezi zilnic?
   Maria, un machiaj simplu de zi im ia ia cam 15-20 de minute de cand ma apuc sa aleg produsele pana cand il termin, trebuie sa ma plimb hol-baie-hol-baie si pierd minute bune :)) Incerc sa nu ma machiez foarte des, ziua ma machiez doar daca e absolut necesar.
  • Ioana ma intreaba: "Ce mi-ai recomanda sa fac pt a scapa de punctele negre?"
   Ioana, pana acum am folosit benzile acelea care se aplica in locurile cu puncte negre si am scapat de ele pentru o scurta perioada si am fost de doua ori la cosmeticeana si la fel am scapat pentru o scurta perioada. As vrea sa iti pot da un sfat, dar la randul meu as avea nevoie de unul :) Imi pare rau ca nu te pot ajuta :(
  • Nicoleta Alexandra ma intreaba: "Ce fonduri de ten au o putere mare de acoperire ?"
   Nicoleta, din pacate nu folosesc fonduri de ten, dar imi aduc aminte ca am fost foarte multumita de fondul de ten de la L'oreal True Match varianta veche (cea noua mi s-a parut diferita si nu mi-a placut la fel de mult). Nu sunt cea mai indicata persoana sa dau sfaturi despre fondurile de ten, din ce-am citit pe alte bloguri am inteles ca foarte bun este fondul de ten de la Revlon Colorstay, ai putea sa citesti despre el si sa vezi daca iti place :)
  • Diana ma intreaba: "Cum reusesti sa ai atat timp pt a-ti intretine blogul?"
   Diana, raspunsul la intrebarea ta este foarte simplu: nu muncesc, am ocup doar de blog momentan :) Nu cred ca as avea timp daca avea un job full time, nu stiu ce se va intampla de anul viitor dupa ce termin cu licenta, dar intotdeauna am sa incerc sa am timp sa scriu :D

   Va multumesc tuturor pentru ca v-ati inscris, le multumesc fetelor care mi-au adresat intrebari si in special le multumesc urmatoarelor fete: Ruxandrei (Papadiile Ruxandrei), Buburuzei (ladybug), Ramonei Daniela, Laurei Patrau, Graziellei  si nu in ultimul rand Catalinei Mitu. Va pup si va imbratisez pe toate cu mult, mult drag :D

   De acum inainte imi puteti adresa intrebari pe si pe Formspring (exista si un widget in partea stanga a blogului, nu e necesar sa va duceti la profilul meu): profil.


  Va doresc o seara minunata, v-am pupat :*:*