Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Christmas Make-up Series: A Certain Shade Of Green

15.12.12



    Helloooooooooooooooo! ♥

   Ma gandesc la machiajul acesta de cateva zile, la inceput am avut altceva in minte, dar vreau sa-mi pastrez ideea pentru urmatorul machiaj :) Machiajul acesta trebuia sa-l fac joi, dar am ajuns foarte tarziu acasa si nu am mai avut timp asa ca am zis ca o sa-l fac vineri, cand culmea, am avut altceva de facut :)) Pentru ca astazi am fost singura acasa si am avut timp liber de dimineata, am zis ca e momentul potrivit pentru un machiaj. Am plecat de la o culoarea care mi-a placut tare mult din paleta de la Sephora, am vazut-o cand imi faceam un machiaj si am stiu ca pe ea vreau sa o folosesc, e atat de frumoasa :X As vrea sa va povestesc ceva mai interesant, daaaaar viata mea e destul de plictisitoare in momentul de fata asa ca nu prea am despre ce sa vorbesc :D

   I've been thinking about this make-up look for a while now, I was supposed to do it on Thursday, but I got  home very late and I've decided to do it on Frinday, but them something else comed up and so I did it today, I had some free time and i was alone so nobody was going to bother me as i focused on my work :)) I've started from a color that I saw in my Sephora make-up palette and i fell in love with it right away, I knew I wanted to use it in my next make-up tutorial. My life is very boring at the moment, nothing exciting is going on right now so i don't really have something to talk about, haha :)))

Sa incepem / Let's begin:




Close-ups:




   In ultima vreme imi place foarte mult sa adaug in centrul pleoapei un fard metalic sau cu sclipic, imi place cum reflecta lumina :D

   Lately I have a thing for adding a little bit of glitter/metallic eyeshadow in the middle of my eyelid, I love the way it reflects the light :)

How I achieved this look and what colors I used:




1. Am aplicat pe toata pleoapa primer si Nyx Jumbo Eye Pencil in nuanta Milk, apoi am aplicat pe pleoapa fardul 1, am lasat putin loc in coltul intern.
2. Culoarea 2 am folosit-o pentru a blendui culoarea 1.
3. Culoarea 3 am folosit-o in coltul intern al ochiului si pe pleopa inferioara.
4. Am aplicat culoarea 4 in pliul ochiului si am avut grija sa nu urc peste culoarea 2.
5. Folosind degetul am aplicat culoarea 5 in centrul pleopei.
6. Culoarea 6 o foloses tot timpul pentru a imi ilumina arcada.
7. In coltul extern pe pleoapa inferioara am folosit culoarea 1.

1. I applied a primer on my lid and then I used my Nyx Jumbo Eye Pencil in Milk. I applied color 1 on my lid leaving a little bit of space in my inner corner.
2. I used color 2 to blend color 1 and I went up with it.
3. I used color 3 in my inner corner and on my lower lid.
4. I added color 4 in my crease and tried not to go over color 2.
5. I applied color 5 on the center of my lid using my finger.
6. Color 6 - as always I use it for my brow bone.
7. On the lower outer corner of my eye I used color 1.

   Imi pare rau ca pozele nu au iesit asa cum mi-am dorit, nici forma ochiului nu ma ajuta foarte mult, dar sper sa va placa :D

  I'm sad that the pictures don't really do any justice to this make-up, it looks way better in person, my eye shape doesn't help me either, but i really hope you like it :D 


Produse folosite:
  • Ochi/Eyes: Manhattan eye shadow Base, Nyx Jumbo Eye Pencil Milk, Sephora Make-up Palette (review)essence sun club glamour to go eyeshadow 02 long beach, Flormar 15, Love Alpha gel liner, my.face cosmetics Blingtone in Limelight, Gosh Boombatic Mascara;
  • Fata/Face: Holika Holika Petit BB Cream Moisture (review in curand), e.l.f all over cover stick - Apricot Beige, pudra CCuk in nuanta Candlelight, No7 Sunkissed Bronzer, bronzer E.l.f. in nuanta Matte Bronze, Iluminator Elf - Luminance;
  • Buze/Lips: Creion de buze Sephora (habar nu am ce nuanta este, un nude), Nyx Round Lipstick Thalia, CoverGirl Wetsliks - Honey Talks;
  • Sprancene/Eyebrows: creion pentru sprancene Rimmel 01 Black Brown, alverde brow gel 02 brown.


   Ce parere aveti, l-ati purta? E potrivit pentru Sarbatori? / So what do you say, would you wear it? :D

Sa aveti o seara uimitoare, va pup :*:*

Have an awesome evening, kisees :*:*