Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Nodt: Flormar JG451

11.12.12


Helloooooooooooo! :)

  Nici nu mai tin minte de cand nu am mai postat de un Notd, dar sunt sigura ca a trecut ceva timp. De cand ma stiu mi-a placut sa admir unghiile lungi si frumoase, eu nu le-am avut niciodata, mi s-au parut mai practice scurte :D in ultimele doua luni tot uitandu-ma pe diferite bloguri cu unghiute m-a "izbit" dorinta de a le lasa sa creasca putin si asta am si facut, le-am ingrijit, le-am alintat si au crescut frumos :) Asta pana am plecat intr-o scurta calatorie si mi s-au rupt 3 unghii (atat de grav este incat a trebuit sa subliniez :D:D), din pacate a trebuit sa ma intorc momentan la unghiile mele scurte :/ Stie cineva ce-as putea sa le fac sa nu mai fie atat de fragile? :(

   Povestea ojei pe care vi-o prezint asta este urmatoarea: Am intrat in magazinul Flormar cu gandul sa ii iau mamei mele o oja si invartindu-ma pe acolo mi-am dat seama ca am ales sa fac ceva foarte greu pentru ca mama mea este foarte dificila cand vine vorba despre oje :)) Am vazut multe oje frumoase si recunosc ca la un moment dat avem in gand doar: oje! oje! o vreau p-asta, ba nu, p-asta! poate pot sa-mi iau si eu doua!, noroc ca m-am calmat si-am reusit sa vad frumusetea pe care vi-o arat astazi :) In principiu, este oja mamei mele, dar noroc ca impartim lucrurile hihihi :D

Flormar JG451



(e atat de frumoasa incat a trebuit sa ii fac mai multe poze:D)

Fara blitz:



Cu blitz:


  Se aplica foarte frumos, este destul de opaca si cu un singur strat aplicat, o am de doua zile pe unghii si vad ca rezista foarte bine. Desi iarna ma indrept catre culorile inchise, cred ca o sa o folosesc foarte des, e foarte frumoasa :X

   Ce spuneti, va place oja mea? :D Aveti vreo oja din colectia Jewel Gem?

Va doresc o seara minunata, v-am pupat :*:*