Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Fing'rs Christmas Party - Whoop Whoop!

23.12.12


Heeello, heeello, HELLO! :D

 Seara de marti a fost una grozava, in primul rand am cunoscut doua fete grozave, colege de blogareala, Dorina si Cristina cu care am ras mult, foarte mult, puteai sa zici ca ne cunoastem de-o viata (fetelor trebuie sa ne mai intalnim :D) si apoi am participat la un eveniment foarte frumos organizat de Apollo Mod  in ceainaria Bohemia Tea House, in care o sa ma mai intorc pentru grozavul ceai de scortisoara :D



  De cum am intrat am vazut o masuta pe care se aflau cateva produse de make-up, nu stiam cine va machia si cine va fi machiata, eram super curioasa ce se va petrece (eu fiind o mare curioasa din fire), noroc ca n-a durat mult pana sa aflu haha, model a fost Georgiana si make-up artistul serii a fost Pixie :)


   Pixie a ales sa faca un machiaj numai bun pentru Craciun, i-a iesit foarte bine, mi-au placut foarte mult culorile alese :D


   A folosit niste gene false superbe pe care le-a aplicat cu ajutorul clestisoului special pentru gene false (o sa le folosesc si eu in machiajul pentru Revelion :D)




Si rezultatul final:



    Cu ocazia acesta le-am revazut si pe celalalte fete, eu am ratat ultima intalnire a blogaritelor, dar am reusit sa le salut de data acesta si am apucat sa fac cunostinta si cu Laura de la Apollo Mod, pana acum conversasem doar prin mailuri :) A fost o seara foarte placuta si relaxanta, m-am simtit foarte bine ♥ Ah, era sa uit, am castigat o pereche de cercei super frumosi facuti de Alice -  Tara Minunilor -  perfecti pentru ziua de Craciun :D

(nu-i asa ca sunt super draguti? :D)

 Cea mai grea parte pentru mine a fost sa vad pozele cu mine, fiind o persoana nefotogenica m-am asteptat sa ies oribil in poze daca nu controlez eu camera :)) Si nu m-am inselat :D Intr-una singura arat decent :)))

  (de la stanga la dreapta: eu, Dorina care e ascunsa si Cristina :D)

   Si cam asta am facut martea trecuta, m-am distrat, am ras, am cunoscut oameni minunati, ce mai, o zi PERFECTA ♥ Multumesc frumos inca o data Laura pentru invitatie, ma bucur ca v-am revazut fetelor si sa ne vedem cu bine si la Anul :)

 Ati incercat pana acum podusele de la Fing'rs? Eu n-am avut ocazia pana acum, de-abia astept sa ma joc cu genele :D

Poze: cateva facute de mine, cateva facute de fotograful serii, Vlad Lodoabu.

seara minunata va doresc, v-am pupat :*:*