Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Noutati de la Flormar

28.12.12

Buna fetelor! :D

   Duminica am avut placerea de a participa la inaugurarea unui nou magazin Flormar, magazin ce se afla in Cora Lujerului , mult mai spatios decat cel din Auchan Titan (l-am dat pe acesta exemplu pentru ca de aici imi achizitionez eu produsele Flormar :D).

 
   Bineinteles ca imediat ce am pus piciorul inauntru m-am simtit precum un copil in magazinul cu jucarii :)) Cred ca stiti ca sunt o mare fana a produselor Flormar, am o colectie destul de mare de oje si mono-ul nr.15 il vedeti in toate tutorialele mele de machiaj pentru ca este iluminatorul meu preferat :D Duminica a avut loc si lansarea unei noi game de rujuri Deluxe Cashmere Stylo (10 nuante superbe) care au in compozitie ingrediente hidratante precum untul de avocado si uleiul de argan. Imi place foarte mult ambalajul si faptul ca sunt MATE (sunt super entuziasmata pentru ca de ceva timp am o obsesie pentru rujurile mate). Pret: 32 lei.






Ce alte noi noutati mai gasiti la Flomar?

   Primerul de ochi care poate fi folosit ca baza pentru farduri sau poate fi folosit ca si highlighter, sunt disponibile doua nuante: 01 Warm Ivory si 02 Sweet Coral. Pret: 71 lei.



Rimelurile MAXXL (voi face un review in curand). Pret: 25 lei.




   Fondul de ten Flormar SOFT touch care asigura minimizarea porilor. Printre ingredientele lui se regasesc acidul hialuronic si smochinele, are SPF 20.



   Flormar dual2effect, demachiant corector si rimel. Demachantul va vine in ajutor atunci cand va murdariti de rimel pe pleopa. Pret: 35 lei.



   Si nu in ultimul rand Beauty Set-ul care contine 12 farduri, 2 corectore, o pudra si doua farduri de obraz. Pret: 70 lei.


    Toate produsele prezentate le gasiti in magazinele Flormar, sper ca nu sunt vinovata pentru marirea wishlist-ului vostru haha :)) Eu cred ca mai adaug un ruj in wishlist, cand am sa mai ajung in magazin o sa mai verific o data rujurile din noua colectie sa vad daca nu cumva mai vreau unul :D 

   Aveti vreunul dintre produsele de mai sus? Ce va face cu ochiul? :D

O seara buna va doresc, v-am pupat :*:*:*