Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Fashion 2sday: Leather up!

15.4.14

Hey :) 

When I get bored of flowery, heartsy, lacey stuff I go straight to boots, skulls, leather and a lot of black. I like to think that this also happens to me because of my zodiac sign, it is said that we Geminis leave in a world of duality, so I like to think that this duality also reefelcts my fashion style :) Today's outfit is a little bit more edgier (edgy for where I live), but you can easily adapt it to your own personal style by replacing or adding other pieces. 

Când mă plictisesc de floricele, inimioare şi dantelute, ma indrept rapid catre bocanci, cranii, piele si mult negru. Imi place sa cred ca asta mi se intampla si datorita zodiei mele, se spune ca gemenii simbolizeaza dualitatea, asa ca eu consider ca aceasta dualitate se reflecta si-n stilul meu vestimentar :) Pentru astazi v-am pregatit o tinuta care eu consider ca necesita putina indrazneala pentru a fi purtata (mai ales pe la noi), dar care poate cu usurinta sa fie adaptata oricarui stil, inlocuind sau adaugand alte piese.




If you are following a lot fashion blogs, then you must know that the asymmetrical shorts from Zara were the IT shorts last year, I liked them then, I like them now, but they're the kind of piece that I like to admire on others because I feel they are way out of my comfort zone, they're a little bit too short for me. I chose to order this asymmetrical leather skirt in a bigger size just because I wanted it to sit a little bit lower than my waistline because it looked really short on the website, it does look longer in the front, unfortunately I feel it is really short in the back, but it's so pretty ♥ I felt it would look awesome with my black boots (even though it would look awesome with a pair of heels too) and if I went in this direction I chose to pair it with a T-Shirt that has a skull and some flowers on it, I threw on my leather jacket and away I went. 

Dacă urmăriţi blogurile de fashion atunci cu siguranţă ştiţi că anul trecut a fost o nebunie cu pantalonii scurţi asimetrici de la Zara, mi-au plăcut atunci, îmi plac şi acum, dar sunt genul acela de piesă vestimentară pe care-l admir doar la alte persoane, asta pentru că mie mi se par mult prea scurţi şi depăşesc cu mult zona mea de confort. Special mi-am comandat fusta asimetica din piele cu un număr mai mare, ca să o pot aşeza mai jos de talie, dacă în faţa pare destul de lunga, din păcate la spate e exact aşa cum nu-mi doream sa fie, scurtă, dar e atât de frumoasă ♥ Mi s-a părut ca merge de minune cu bocancii mei negri (desi are arata bestial si cu o pereche pantofi/sandale cu toc) şi dacă tot am mers în direcţia aceasta, am ales cu un tricou care are ca desen un craniu şi nişte flori, la final am aruncat pe mine geaca de piele şi dusă am fost :D

(I have no idea what was so funny haha :D / nu mai stiu ce era atat de amuzant haha :D)





Jacket / Geacă: PersunMall;
T-Shirt / Tricou: No name;
Ring / Inel: Here / Aici;
Skirt / Fustă: Here / Aici;
Boots / Bocanci: MOA.



Have a lovely day, many kisses :***

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***