Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Fashion 2sday: Let's take a walk!

22.4.14

Hello! :D

Hope you had a wonderful Easter with your family and friends :) I'm back from my short holiday, I had an amazing Easter with our big family and now I'm eager to start blogging again :D We took advantage of the lovely weather we had yesterday and went for a walk in the park, it was more than welcomed since we did eat a little bit to much on Easter day, you know what they say: a little a bit of exercise never hurt anybody and if we were out I decided to do a photo shoot to show you what I was wearing :D

Dragii mei sper că aţi avut parte nişte sărbători minunate alături de familie şi prieteni :) Am revenit cu bine din scurta vacanţă pe care am luat-o, am petrecut foarte frumos de sărbători alături de familia noastra numeroasă şi astăzi mă întorc cu forţe proaspete pe blog :D Am profitat de vremea frumoasă de luni şi-am plecat într-o scurtă plimbare prin parc, a fost binevenită pentru că recunosc că nu ne-am abţinut de la mancare de Paşte, aşa că putina mişcare nu strică niciodată şi dacă tot am ieşit la plimbare am profitat de ocazie şi am făcut şi o şedinţă foto :D





Altough I am absolutely in love with red lipstick, the color itself it is not on my list of favourite colors therefore you'll not find this color in my closet. I've been eyeing these pair of cigarette pants for a while now, but the color scared me a little, but I finally took a risk got them and I love them...I think they're gonna be my favourite pair of pants :D Because the weather outside was lovely I paired them with a tribal print sleeveless shirt and because sometimes it did get a little bit chilly I also wore my cardigan which has a lot of sentimental value because it is made by one my grandma's :) I would say that this is a very casual outfit perfect for a walk in the park or even for a hectic day where comfort comes first!

Deşi sunt absolut îndrăgostită de rujul roşul, culoarea în sine nu se află pe lista mea de culori preferate aşa că implicit nu se regăseşte în garderoba mea. Dau târcoale acestor pantaloni ţigaretă de ceva timp însă culoarea lor a fost cea care m-a speriat puţin, mi-a fost frica ca nu cumva să nu fie pe gustul meu, dar spre suprinderea mea...îmi plac la nebunie! Cred ca o să devină pantalonii mei preferaţi :D Pentru că vremea de afară mi-a permis, i-am asortat cu un maiou cu print tribal care m-a cucerit de cum l-am văzut şi pentru că totusi mai erau momente când se făcea răcoare am purtat un pulover cu o foarte mare valoare sentimentală făcut de bunica mea :) Si-am obţinut zic eu o ţinută lejeră, perfectă pentru o plimbare prin parc sau de ce nu, pentru o zi agitată în care confortul primează!



Cardigan / Cardigan: Handmade;
Shirt / Maieu: Here / Aici;
Pants / Pantaloni: Here / Aici;
Bag / Geantă: No name;
Flats / Balerini: No name.

(to find out where you can get the items I am wearing, click on Here next to every piece of clothing - pentru a afla de unde puteţi achiziţiona piesele vestimentare, click pe Aici în dreptul fiecărei piese)



Have a lovely day, many kisses :***

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***