Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Meli Melo Tallulah Collection SS'14

10.4.14


Hei! :)

Veştile bune cât şi noutăţile sunt menite să fie împărtăşite cu toată lumea, nu-i asa? :D Şi dacă tot vorbeam săptămâna trecută despre accesorii, nu mă îndepărtez de sfera aceasta şi vă anunţ că Meli Melo lansează pe 11 aprilie o nouă colecţie intitulată Tallulah.

Tallulah – inspirată de femeia cu o frumusete clasică, naturală, cu o atitudine retrasă, aparent inabordabilă, sofisticată, dar care în acelaşi timp adoră să meargă descultă pe plajă. Femeia care poartă Tallulah este timidă, copilaroasă, dar încrezătoare în acelaşi timp.

Aceste combinaţii de contraste definesc trend-ul acestui sezon şi noua temă de accesorii şi bijuterii Meli Melo.

Elementele prezente în colecţie sunt florile negre cu petale din cristale, elemente metalice şi mult animal print şi snakeskin, conturând un aspect pur, dar cu străluciri vintage.

Cercei



Coliere


Întâlnim nuanţe ale pamântului, roşu, auriu, arămiu, care se îmbină armonios cu argintiul strălucitor şi auriul antic.

Bratari


Bronzul va fi pus în valoare de accesoriile statement ale căror culoare vedetă, auriul, va fi must-have în bagajul oricărei fashioniste pentru escapada de la mare.

Inele

Accesorii de par, genţi si pălării

Tallulah te invită la plajă, în picioarele goale.
Pregateşte-te pentru vacanţa sezonului!

Începând cu data de 11 aprilie 2014 noua colecţie Meli Melo Paris este disponibilă în cele 40 de magazine din reţea, atât în România, cât şi în Bulgaria sau Republica Moldova, dar şi online pe www.melimelo.ro
 
Aţi pus ochii pe ceva din aceasta postare? Eu am pus ochii pe tot ceea ce am selectat pentru acest articol, colecţia aceasta e total pe gustul meu ♥

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***